Stránka 1 z 1
je stale v tahu

Napsal:
úte čer 15, 2010 21:19:36
od Jeremy
Ahoj mam problem s Babettou po nastartovani vyleti do otacek ale to neni zas tak hrozne horsi je to ze po tom co chcipne mam pocit ze zustava zarazena dvojka. pri rozslapani se pomalilinku rozjede ale musim ji pomahat slapanim pote se uraci podradit a jede ale jak prijde kopec tak zas nechce podradit prosim poradte diky
Re: je stale v tahu

Napsal:
úte čer 15, 2010 21:51:32
od martin110r
Vypadá, že je voľnobežka v háji, takže polenie motora.
Re: je stale v tahu

Napsal:
stř čer 16, 2010 11:13:56
od Jeremy
martin110r píše:Vypadá, že je voľnobežka v háji, takže polenie motora.
no motor sem mel vejpul menil jsem loziska nemel by jste nekdo foto jak to tam ma byt seskladane?? je to asi jednoduche ale nekdo se tam uz vrtal tak nevim volnobezzka to je to soukoli??
Re: je stale v tahu

Napsal:
stř čer 16, 2010 11:23:09
od martin110r
Neviem, či ti bude stačiť takéto foto. Ak nie, tak upresni, čo konkrétne nevieš poskladať. Voľáko sa už dohodneme. Inak voľnobežka je to, čo má v sebe valčeky (to je definícia ako od 10 ročného dieťaťa

).

Re: je stale v tahu

Napsal:
stř čer 16, 2010 11:30:56
od Jeremy
jasne to je to co jsem si myslel. jeste dotaz jak poznam ze je spatna jak sem ji mel venku tak mi na jednu stranu slo s ni otocit ale na druhou ne ale to mam pocit je dobre ne? jo a jeste prosim te mohl by jsi my vysvetlit funkce jednotlivych spojek??
Re: je stale v tahu

Napsal:
stř čer 16, 2010 19:33:39
od Starec
Ak by si len trošku hľadal, našiel by si. Preštuduj si článok od Igoreva:
http://www.speaker.cz/babetta/view.php?cisloclanku=2007051501
Re: je stale v tahu

Napsal:
sob čer 19, 2010 14:36:58
od Jeremy
martin110r píše:Neviem, či ti bude stačiť takéto foto. Ak nie, tak upresni, čo konkrétne nevieš poskladať. Voľáko sa už dohodneme. Inak voľnobežka je to, čo má v sebe valčeky (to je definícia ako od 10 ročného dieťaťa

).

tak volnoběžka je vyměněna akorat se chci zeptat jestli tak jak je to seskladane na obrázku je to na 100% správně? pokud řeknete že ano nic neřeším a jdu to seskládat koukal jsem se do příručky kde je to rozkreslené ale neni to pro mne jasně patrné, nerad bych totiž ten motor půlil znovu diky
Re: je stale v tahu

Napsal:
ned čer 20, 2010 10:16:50
od Starec
Poskladané to máš dobre, ovšem mohol si troška viac dbať a tie bloky aj očistiť a zbaviť zvyškov tmelu. Tmel viac nepoužívaj. Podľa obrázkov je zrejmé, že ten motor dostal poriadne zabrať, neviem v akom stave sú tam ložiská, ale je zrejme, že boli poriadne prehriate, ( odporúčal by som aj tie vymeniť) vlastne celá kľukovka tiež, nehovoriac už o pieste, ktorí bezpodmienečne treba vymeniť
Re: je stale v tahu

Napsal:
ned čer 20, 2010 11:21:54
od Jeremy
Starec píše:Poskladané to máš dobre, ovšem mohol si troška viac dbať a tie bloky aj očistiť a zbaviť zvyškov tmelu. Tmel viac nepoužívaj. Podľa obrázkov je zrejmé, že ten motor dostal poriadne zabrať, neviem v akom stave sú tam ložiská, ale je zrejme, že boli poriadne prehriate, ( odporúčal by som aj tie vymeniť) vlastne celá kľukovka tiež, nehovoriac už o pieste, ktorí bezpodmienečne treba vymeniť
Blok na fotu neni muj obrazek mam od martina 110R. me slo o to zda je to poskladane dobre abych to mohl pouzit jako predlohu. ja sem vlastne udelal GO motoru od lozisek po volnobezku vse nove. kliku mam po repasy a novy valec vcetne pistu jen se v tom motoru hrabalo tolik lidi ze jsem radsi poprosil o radu nerad bych ho poskodil.
Re: je stale v tahu

Napsal:
ned čer 20, 2010 12:55:20
od martin110r
Fotka ukazuje stav motora tesne po rozobratí (preto tie špinavé bloky a podobne). Samozrejme, že pri skladaní sa bloky očistia. Tmel som v živote nepoužil, to bude práca ešte prvého, alebo druhého majiteľa. Konieckoncov, keď som motor rozobral, nebola tam súvislá vrstva tmelu, ale len sem tam nejaký zbytok, čiže už to niekto predomnou čistil. No a inak, kľukovka je 100% v pohode. Tú meniť netreba. Viem, že na fotkách vyzerá, ako keby materiál tepelne zdegradoval (na niektorých miestach modrá až čierna farba), ale to zle zobrazil foťák. Tie čierne škvrny, to je len olej na kľukovke, ktorý som pred fotetím neutrel. To isté platí aj o ojnici, ktorá tiež vyzerá, ako prehriata, no v skutočnosti je len od oleja. Iná kapitola je piest. Ten pôjde nový.