Ok, díky za info. Každopádně stejně do toho asi půjdu. Původní koleno si pro zálohu nechám a origo tlumič taky když tak seženu. Bydlím v celkem kopcovitém terénu, takže proto jsem se do toho pustil. Krom toho jsem do své 207 sehnal válec z 210, samozřejmě výbrus (40mm píst Almet), komplet ložiska, gufera, centrovaná ojnice + DellOrto s custom 18 mm kolenem (žádná redukce). Tak snad to nějak pojede. Zajíždění bude peklo

Abych nezakládal nové topicy, chtěl bych se zeptat ještě na dvě věci. U toho kolena karburátoru, je nutný mít nějaký "spád", nebo teď mám přesně pravý úhel toho kolene, takže je to vodorovné, jestli to tak nechat nebo ne.
Druhá věc, z čeho lze vyrobit těsnění pod válec na ten výfuk, aby to vydrželo (vzhledem k custom přírubě). Děkujuuu