Do 207ček se většinou dával Jikov DC2909 a trysky se dávaly 58(63),35
Při ladění výkonu a maximálky ale záleží i na dalších skutečnostech, na které je obzvláště 207 hodně citlivá.
Záleží na velikosti difuzoru, každá Babetta preferuje něco jiného. Některé vyhovuje víc ten originál DC2909 s difuzorem 9mm, některým DC2912 s 12mm difuzorem.
Dále pak záleží i na těsnění, které dáš mezi kolínko a válec. Já tam dávám to tlusté pertinaxové těsnění.
Občas bylo lepší dát plastový kryt karburátoru z 210 a na něj to jelo líp než když se dal ten velký origo plastový kryt z 207.
Další porod je vychytat optimální odpor sání s kovovým sítkem sání. Některé Babetty jezdí lépe bez něj, některé vyžadují sítko, ale ono se musí ještě různě zkoušet poohýbat.
Vyladit Babettu 207 ke spokojenosti mnohdy vyžaduje týden ježdění kolem komína se šroubovákem v ruce a 30x sundat a nandat karburátor a zkoušet nastavovat různou hladinu paliva

O tom by ti tady mohli poreferovat majitelé B207

Pak by to už mohlo jezdit těch 40kmh, pokud je jinak motor v bezvadném technickém stavu a nemáš žádné tření v zadním či předním kole.
Good luck.