Stále se dusí

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Stále se dusí

Příspěvekod black8800 » pát srp 06, 2010 13:53:20

Mám 207 a dusí se mi při plném plynu. Koupil jsem obě nové trysky jak zde hodně lidiček radí a jela den a teď mě se mi opět dusí. Ale pokud zamáčknu sitič tak se na chvilku chytne.... Nevím zda již to není celým karburátorem. Měl jsme ho několikrát venku a čistím jako blázen a nic. Dokonce jsem čistil nádrž a koupil jsem i nový kohoutek. Ale před výměnou všech gufer běhala, páč se zadřelo ložisko na klice a po složení jsou jen samé problémy.... Nevím čím již to může být :cry: :cry:
Prosím o jakoukoliv radu.... DĚKUJI :lol: :lol:
black8800
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: čtv srp 05, 2010 9:26:19

Re: Stále se dusí

Příspěvekod Waverley » pát srp 06, 2010 14:15:51

Hm... Kontroloval si předstih? Taky mi to dělá, až se vrátím domu chci ho zkontrolovat.
Světle zelená Babetta 210, r. výroby 1989
Zatím jí dávám dohromady,
...ale časem jí čeká převinutí cívek na 12V, zapojení tlum./dál. světel, brzdové světlo a klakson.
Doufám, že to nezmrvím :)
Uživatelský avatar
Waverley
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 62
Registrován: stř čer 23, 2010 21:07:18
Bydliště: České Budějovice

Re: Stále se dusí

Příspěvekod black8800 » pát srp 06, 2010 14:30:35

Předstih je nastaven na drážky které jsou z výroby vyražené a označené :? Opravdu nevím co s tím. Jediné mě napadá nový karburátor :idea:
black8800
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: čtv srp 05, 2010 9:26:19

Re: Stále se dusí

Příspěvekod marttin » pát srp 06, 2010 14:45:23

áno je nastavený ale či je správne otočený teda na svojom mieste predpokladám že keď si vymieňal ložiská tak si mal asi dole zapaľovanie nie ? na rysky to dokáže dať každý ale treba to nastaviť pred HU 1mm až 1.5 tak to je
Babetta 207 , zeleno-biela
Obrázek
marttin
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: pát črc 30, 2010 22:48:08
Bydliště: Slovensko

Re: Stále se dusí

Příspěvekod black8800 » pát srp 06, 2010 15:29:32

ano, celý motor byl rozebrán a teď jsem si byl ještě pohrát s předstihem a trochu byl vychýlen od horní úvratě, ale vyměnil jsem svíčku za jinou když mi to chcípalo a bylo to horké a jede to... tak nevím .... Třeba to bylo i svíčkou,ale asi i tím předstihem. Uvidíme až to protáhnu na delší tůře :twisted: Opravdu netuším
Stejně děkuji za veškeré rady. Do teď jsem jezdil na Stadionkách a babetu jsem koupil od souseda která leta stála v garáži :roll:
black8800
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: čtv srp 05, 2010 9:26:19

Re: Stále se dusí

Příspěvekod black8800 » pát srp 06, 2010 17:35:24

Je také možné, že když jsem tam dal svíčku N17 tak to jede a teď jsem koupil novou N14C a na tu to nejede? S tímhle jsem se ještě nikdy nedetkal :|
black8800
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: čtv srp 05, 2010 9:26:19

Re: Stále se dusí

Příspěvekod sany » pát srp 06, 2010 18:05:22

tak to docela vysvětluje ten problém, kup N17C a pojede to. Ta 14(to jsem nikdy neviděl, znám 15 , ale to je jedno) je moc ,,studená'', tzn., že dosahuje svojí samočistící teploty pozdě, mezitim se ,,ušpiní'' a neháže jiskru, kor, když motor studenej a běží na sytič. To můj názor
sany
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned srp 01, 2010 19:42:36
Bydliště: Turnov

Re: Stále se dusí

Příspěvekod black8800 » pát srp 06, 2010 18:39:03

Děkuji za tvůj názor. Dal jsem tam starou N17C a frčí. Jak říkám. Neznám rozdíly ve svíčkách a proto neznám teploty co a jak se chová. Musím to nastudovat. Děkuji :P :) :lol:
black8800
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: čtv srp 05, 2010 9:26:19

Re: Stále se dusí

Příspěvekod sany » pát srp 06, 2010 18:52:43

Tohle jsem našel, neni to z mojí hlavy, takže to berte jako citát:

,, Tepelná hodnota je nejdůležitější parametr zapalovací svíčky. Zvolí-li se svíčka příliš „teplá“ pro daný motor (svíčka o vysoké tepelné hodnotě), může dojít ke zničení motoru. Zvolí-li se svíčka příliš „studená“ (o nízké tepelné hodnotě), dojde ke snížení elektrického izolačního odporu povrchu špičky izolátoru zapalovací svíčky a svíčka přestane zapalovat směs benzínu a vzduchu ve spalovacím prostoru.

Obecně platí, že svíčky „studené“, tedy svíčky s nižšími tepelnými hodnotami se používají v motorech s vysokým kompresním poměrem, kde vznikají vysoké teploty a tlaky. Vyniká rychlejší přenosem tepla a dobře se ochlazuje.
Naopak svíčky „teplé“, tedy svíčky s vysokými tepelnými hodnotami se používají do méně namáhaných motorů s nižším kompresním poměrem a menšími tlaky, do motorů pracujících v nižších otáčkách a zatížení.
Při použití svíčky o příliš velké tepelné hodnotě dochází k jejímu přehřívání nad 850-900°C, což je hranice vzniku samozápalů. Svíčka pracuje jako žhavicí svíčka a palivo na ní hoří dříve než dojde k zapálení (tzv. samovznícení). Dochází k detonačnímu hoření a samozápalům.
Použití svíčky o příliš nízké tepelné hodnotě způsobuje, že se svíčka nezahřeje na potřebnou „samočisticí“ teplotu (je studená), čímž se zanáší úsadami z nekvalitního hoření a na elektrody se nanáší zbytky nevyhořelého paliva a oleje. Svíčka po čase nedává kvalitní jiskru. "

odkaz na dokument, ze kterého je citát:
http://www.ladaklub.com/www/faq/zapalovaci_svicky.doc
sany
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned srp 01, 2010 19:42:36
Bydliště: Turnov

Re: Stále se dusí

Příspěvekod black8800 » pát srp 06, 2010 18:57:41

Děkuji....... Vše řádně prostudiji :P To se vždy hodí mít v hlavě :roll: :D
black8800
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 40
Registrován: čtv srp 05, 2010 9:26:19

Re: Stále se dusí

Příspěvekod skacel99 » sob kvě 28, 2011 18:55:43

koukám,že tohle by mohlo vyřešit můj problém.mám babču 210.Když je studená,jede normálně,ale jakmile se zahřeje,začne pomalu strácet výkon.Může to být svíčkou? Mám Brisk N17C
skacel99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned bře 13, 2011 12:55:32


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků