Stránka 1 z 3

Princip řazeni

PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 12:16:46
od Kubík
Moc vás prosím hoši poradte mě. B.210 mě nechce řadit dvojku tak jsem koupil řadící čelisti lehké-nové a furt to neřadí a mám takový pocit že ty řadící čelisti nemají s řazením dvojky nic společného. Když sešlápnu pedál-čelisti se zatočí-rozevřou se-zadrhnou hliníkový buben a ten buben přes gumovou řemenici roztočí spojku-ve spojce se rozevřou další čelisti,které zadrhnou buben a tím pádem se roztočí klikovka a rozeběhne se motor. Takže fakt nevim jestli mají řadící čelisti něco společného s řazením dvojky nebo ne... Mohl by mě moc prosím někdo popsat takovým způsobem princip řazení? Co se musí stat aby se zařadilo za dva atd... :?: Děkuji vám mnohokrát předem

PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 13:01:49
od Duro

PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 13:06:23
od Kubík
Dík... Jak je taková ta nevim jak se tomu říká,asi unašeč... Ma něm drží ty pakny a uprostřed je hřídel. Myslítě že když jsem tu hřídel vytahl z převodovky tak tak mohlo něco upadnout nebo se pokazit a proto by to neřadilo? Právě se starýma čelistma to zařadilo až po minutě plnýho plynu a z těma novýma to můžu hnat jak chcu a to prostě tu dvojku nazařadí ani ve snu

PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 13:13:59
od Duro
Pozri http://www.babetta.eu.sk/6.JPG, dalsie info najdes vo fore - pozri prispevky okolo toho od Starca ...

PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 22:38:30
od milda
Pěkně jsi odpozoroval funkci řadících čelistí při startování, ale ony mají i funkci druhou, a to řazení na dvojku. Nechce se mi popisovat princip, už to tu někde bylo asi jak ti napsal Duro. Pokud jsi koupil lehké čelisti, doufám že i ty staré byly lehké. Jinak bys musel vyměnit i vnitřní a regulační unášeč za jiný. Přečti si nejdřív rady v sekci spojky, u řadících čelistí záleží velmi na správném složení i pokud jde o takové detaily jako gumový"O" kroužek a pořadí vymezovacích podložek. Taky je velmi důležité aby ti do bubnu neprosakoval olej. Vytahoval jsi i dvojkový buben nebo jen unašeč čelistí? Ten buben se musí dobře usadit do převodovky, jinak to neřadí. Ono se zdá že už tam sedl ale musí se s ním točit a zastrčit ho až na doraz, jinak to blbne...

PříspěvekNapsal: sob led 31, 2009 10:48:40
od Kubík
Včera sem to honil po městě a už to začalo trochu řadit,ale furt jaksi divně... Když jedu na jiné babettě tak rozjedu jedničku na 15-20Km/h - cvakne to a je tam dvojka a mě to řadí že mám jedničku na plný otáčky a pak to pomáááááloučkůůůůů chytá dvojku... třeba je potřeba je nějak zajet ty pakny

PříspěvekNapsal: sob led 31, 2009 18:14:10
od LADAIII
Kubik: nejsou mastny ?

PříspěvekNapsal: sob led 31, 2009 19:19:51
od Kubík
No asi 1 Kilometr jsem jel s olejem natečeným do bubnu...gufero už mám nové a O kroužky taky a olej tam neteče.buben jsem odmastil a ty čelisti jsem trochu ošmirgloval a potřel křídou.... Je možné že by byly nějak nasáklé?

PříspěvekNapsal: sob led 31, 2009 19:42:34
od LADAIII
Ja osobne to delam tak ze na buben natru kalafunu rozpustenou v lihu a jak to uschne, radi tobohovsky, uz jsem roky nepouzil zadnej odmastovac ani cistic, jen tam vzdy napatlam tu kalafunu. Dvakrat za rok to udelam preventivne a nemam zadny problem.

PříspěvekNapsal: sob led 31, 2009 19:54:07
od Kubík
Paráda... To skusím taky. Ještě prosimtě...Kde jde sehnat ta kalafuna?

PříspěvekNapsal: sob led 31, 2009 20:21:08
od LADAIII
tak to me ted nenapada, bud zkus drogerii a nebo hudebniny,asi levnejsi bude ta drogerka, pokud se to tam prodava..

PříspěvekNapsal: sob led 31, 2009 23:25:35
od Mato_babetak
urcite je v obchode s elektonickymi suciastkami, pouziva sa ako tavidlo pri spajkovani, u nas 0,5 e za 20g alebo tak podobne

PříspěvekNapsal: ned úno 01, 2009 1:26:21
od LADAIII
ajo vlastne :)
sice pajim uz pres 20 let,ale mam takovou zasobu cinu a kalafuny,ze jsem to nikdy jeste nebyl kupovat..

PříspěvekNapsal: ned úno 01, 2009 18:48:55
od Kubík
Tyjo já mám doma kalafuny snad pár tuna vůbec sem si to neuvědomil... Je to takové to žluté až zlaté? V jakém poměru se ta kalafuna míchá s lihem? nevíš esi muže byt místo lihu i ředidlo,nebo aceton atd..?

PříspěvekNapsal: ned úno 01, 2009 22:27:31
od Starec
Kubík píše:Dík... Jak je taková ta nevim jak se tomu říká,asi unašeč... Ma něm drží ty pakny a uprostřed je hřídel. Myslítě že když jsem tu hřídel vytahl z převodovky tak tak mohlo něco upadnout nebo se pokazit a proto by to neřadilo? Právě se starýma čelistma to zařadilo až po minutě plnýho plynu a z těma novýma to můžu hnat jak chcu a to prostě tu dvojku nazařadí ani ve snu


Mohol by si mi popísať túto časť podrobnejšie " Myslítě že když jsem tu hřídel vytahl z převodovky" Niečo sa mi tu nevidí, tá hriadel by sa nemala dať z prevodovky vitiahnúť, ovšem ak obidvaja myslíme na to isté. Tak mi to trocha podrobnejšie popiš alebo sem hoď foto ktorú hriadeľ myslíš. Ok.