od Jenda » úte dub 15, 2014 17:19:51
Pokud mohu vyslovit svůj názor, jedno na čem dojedeš, hlavně že dojedeš. Já osobně co by jeden ze zakladatelů srazu jsem na Vápenkách nikdy na Babettě nebyl a to ze stejného důvodu: Jak pro téměř 300 km dlouhou štreku, ale především pro to, že také už nejsem nejmladší. Pravda, ještě v roce 1993 (tuším) jsem na svojí černé B210 dal štreku Vlašim - Rožnov p/Radhoštěm, což je cca 360km. Ale to už byla ultimátní záležitost. Měl jsem toho tenkrát docela plný galoše, ale Babetta jela v pohodě. Největší voser byl úsek Ždár nad Sázavou - Prostějov, to neubejvalo. Jinak zatím nejvzdálenější účastník, tuším MK Expert to jel až z Turnova. To je taky lán cesty. A to mu ještě nestačilo a vzal to cestou domů přes Rakousko. Inu, mládí vpřed!
Jinak ale vážně; není důležité na čem, ale dojet. Dovoleno je jakékoliv myslitelné vozidlo. Civilní i vojenské, včetně lokomotivy. Tu bys ale vzhledem k dopravní struktuře regionu musel nechat ve stanici Velká nad Veličkou (trať ČD 343) a cca 10 km jít na Vápenky pěšky. Dokonce i pro majitele ultralehkých letadel je to možnost. Pod kempem je velké hřiště, kde se dá přistát (s motorovým rogalem určitě), pokud to tedy letecké předpisy dovolují. Pokd ti to vyjde, jak píšou ostatní, možno naložit Babettu do auta. Nebo jet spanilou jízdu z Brna jak navrhuje Pat. Každopádně tě rádi uvidíme, ať dorazíš na čemkoliv.
Jinak na letošek koketuji s myšlenkou jet na Vápenky jinou trasou, projet část kultovní československé Mother of Road a to starou osmnáctku, nyní na českém území Route 150, od Havlíčkova Brodu pak vedenou jako Route 19. Byla to nejdelší silnice v tehdejší ČSR, vedla z Rožmitálu pod Třemšínem až do Michalovců. Bratru skoro 700 km. Němci ji za války začali přestavovat (část) na dálkovou silnici Ostrava - Plzeň. Dolů na Brno a Slavkov bych to zlomil pak v Boskovicích. Uvidíme, jak na tom kondičně budu. Zatím je to takový nápad.