Elektroinstalace B207, B210 a ostatních Babett, alternátory, světla, bouchání žárovek, kabeláž, úpravy, závady...
Moderátoři: IGI, milda, DRN
od luccas » stř kvě 16, 2007 18:59:24
luccas píše:cau babetaci
tak už konečně mám navrhnutý přerušovač. Tak počkejte do večera tu bude schéma, popis,.................
Tak se to ještě o kousek prodlouží. Na stejnosměrném napětí to šlape superně ale na střídavém ne. Takže to musím odfiltrovat.
-
luccas
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: úte led 09, 2007 21:07:19
od Doly » čtv kvě 17, 2007 12:27:02
-
Doly
- Více pokročilejší...
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: pon dub 30, 2007 11:24:10
- Bydliště: Prostějov, přechodně Kroměříž
-
od Doly » pát kvě 18, 2007 10:31:49
luccas píše:Budeme to mít lepší
Mam pripomínku.
Nebylo by mozné tam dát zálozní zdroj? Třeba 4 x AA, nebo 9V baterku s elektronickým relé. Když na križovatce chcipne motor, tak zhasnou i blinkry. tak by se to preplo na zalohu a jak se rozšlapes tak se to zase přepne zpet na altik. Bylo by to samozrejmne bez dobíjení a nebo s. Bylo byto možné udělat? Ja se v elektronice vyznám jak africkej křovák v supermarketu. Když tak udělat více variant a kazdej si pak udělá co mu vyhovuje. Ja bychj pral i dobíjení na nejakou 6V bat.
-
Doly
- Více pokročilejší...
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: pon dub 30, 2007 11:24:10
- Bydliště: Prostějov, přechodně Kroměříž
-
od igoreva » pát kvě 18, 2007 11:00:10
Vidím, že na tomto fóre záujem o smerové svetlá rastie.
Čo už, nikomu to nechcem vyhovárať ale ja osobne zastávan názor, že na Babettu sa blinkre nehodia. Nie je to skuter a s "rozpaženými" blinkrami by mi nevošla tak pohotovo do pivnice.
V tom je čaro Babetty, že nemusí mať smerovky a ani dopravnú značku.
Skôr doporučujem doplniť do zadného reflektora brzdové svetlo!
Igor
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
-
igoreva
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 220
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
- Bydliště: Zvolen, SK
od luccas » pát kvě 18, 2007 15:28:08
Doly píše:luccas píše:Budeme to mít lepší
Mam pripomínku.
Nebylo by mozné tam dát zálozní zdroj? Třeba 4 x AA, nebo 9V baterku s elektronickým relé. Když na križovatce chcipne motor, tak zhasnou i blinkry. tak by se to preplo na zalohu a jak se rozšlapes tak se to zase přepne zpet na altik. Bylo by to samozrejmne bez dobíjení a nebo s. Bylo byto možné udělat? Ja se v elektronice vyznám jak africkej křovák v supermarketu. Když tak udělat více variant a kazdej si pak udělá co mu vyhovuje. Ja bychj pral i dobíjení na nejakou 6V bat.
NO můžeme zkusit udělat to i tak
Ale fakt potřebuji vědět od ostatních. Mám teď bábu mimo provoz. Kolik W a jaké nejmenší napětí a největší napětí z toho leze. Pak už není problém přizpůsobovat.
-
luccas
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: úte led 09, 2007 21:07:19
od Doly » pát kvě 18, 2007 19:27:05
luccas píše:Doly píše:luccas píše:Budeme to mít lepší
Mam pripomínku.
Nebylo by mozné tam dát zálozní zdroj? Třeba 4 x AA, nebo 9V baterku s elektronickým relé. Když na križovatce chcipne motor, tak zhasnou i blinkry. tak by se to preplo na zalohu a jak se rozšlapes tak se to zase přepne zpet na altik. Bylo by to samozrejmne bez dobíjení a nebo s. Bylo byto možné udělat? Ja se v elektronice vyznám jak africkej křovák v supermarketu. Když tak udělat více variant a kazdej si pak udělá co mu vyhovuje. Ja bychj pral i dobíjení na nejakou 6V bat.
NO můžeme zkusit udělat to i tak
Ale fakt potřebuji vědět od ostatních. Mám teď bábu mimo provoz. Kolik W a jaké nejmenší napětí a největší napětí z toho leze. Pak už není problém přizpůsobovat.
Jak ti to mám změřit? Dnes jsem koupil stab. napětí, protože mně babka dávala skoro 50V a měl jsem tam proto 12V žárovky.
-
Doly
- Více pokročilejší...
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: pon dub 30, 2007 11:24:10
- Bydliště: Prostějov, přechodně Kroměříž
-
od luccas » úte kvě 22, 2007 20:05:53
Doly píše:luccas píše:Doly píše:luccas píše:Budeme to mít lepší
Mam pripomínku.
Nebylo by mozné tam dát zálozní zdroj? Třeba 4 x AA, nebo 9V baterku s elektronickým relé. Když na križovatce chcipne motor, tak zhasnou i blinkry. tak by se to preplo na zalohu a jak se rozšlapes tak se to zase přepne zpet na altik. Bylo by to samozrejmne bez dobíjení a nebo s. Bylo byto možné udělat? Ja se v elektronice vyznám jak africkej křovák v supermarketu. Když tak udělat více variant a kazdej si pak udělá co mu vyhovuje. Ja bychj pral i dobíjení na nejakou 6V bat.
NO můžeme zkusit udělat to i tak
Ale fakt potřebuji vědět od ostatních. Mám teď bábu mimo provoz. Kolik W a jaké nejmenší napětí a největší napětí z toho leze. Pak už není problém přizpůsobovat.
Jak ti to mám změřit? Dnes jsem koupil stab. napětí, protože mně babka dávala skoro 50V a měl jsem tam proto 12V žárovky.
Sorac za spozdeni. Takze jestli to chapu tak babca dava vzdy vice nez 6V i pri zatizeni? nebo jen naprázdno to dává více voltu. ???
-
luccas
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: úte led 09, 2007 21:07:19
od Doly » úte kvě 22, 2007 22:57:26
luccas píše:Doly píše:luccas píše:Doly píše:luccas píše:Budeme to mít lepší
Mam pripomínku.
Nebylo by mozné tam dát zálozní zdroj? Třeba 4 x AA, nebo 9V baterku s elektronickým relé. Když na križovatce chcipne motor, tak zhasnou i blinkry. tak by se to preplo na zalohu a jak se rozšlapes tak se to zase přepne zpet na altik. Bylo by to samozrejmne bez dobíjení a nebo s. Bylo byto možné udělat? Ja se v elektronice vyznám jak africkej křovák v supermarketu. Když tak udělat více variant a kazdej si pak udělá co mu vyhovuje. Ja bychj pral i dobíjení na nejakou 6V bat.
NO můžeme zkusit udělat to i tak
Ale fakt potřebuji vědět od ostatních. Mám teď bábu mimo provoz. Kolik W a jaké nejmenší napětí a největší napětí z toho leze. Pak už není problém přizpůsobovat.
Jak ti to mám změřit? Dnes jsem koupil stab. napětí, protože mně babka dávala skoro 50V a měl jsem tam proto 12V žárovky.
Sorac za spozdeni. Takze jestli to chapu tak babca dava vzdy vice nez 6V i pri zatizeni? nebo jen naprázdno to dává více voltu. ???
Bez stab.napětí dávola bez zatízení neco kolem 48V. Se zatížením (1x12V-21W, 1x12V-5W, 1x12V-1,2W) dávala neco málo od 16- 30V. Nyní se stab. napětí dává od 8 do 11V.
Ale pozor. ja mam ten starej typ alternatoru. tri civky zapojené do serie, bez tlaksonu (20W). Novější typ (20+10W) budu dávat až přez zimu i s brzdov. světlem a blinkrama. Takže kolik vlastně dává altík 20+10W já nevím.
-
Doly
- Více pokročilejší...
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: pon dub 30, 2007 11:24:10
- Bydliště: Prostějov, přechodně Kroměříž
-
od Ondrassek » čtv kvě 31, 2007 20:12:33
hele pls.. Kdyz si koupim v mototechne originalni sadu blinkru, tak jak mam ty smerova svetla pripojit k alternatoru? mam babettu 210 a nema el. klakson. Diky moc. Chci si je příští týden koupit, ale nevím, jak to zapojit... Díky moc!!!!
-
Ondrassek
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 188
- Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
- Bydliště: Vyškov
od ben » čtv kvě 31, 2007 23:20:15
a ake mas zapalko?? 4-cievkove 20w+10 alebo 3-cievkove 20w, lebo ak mas 3-cievkove tak ti tie smerovky nepojdu, no dali by sa zapojit ale pocas blikania by neislo svetlo
bud si zozen to 4-cievkove zapalko alebo si ich urob ako tu planuju (na baterku)
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj
Neklikat!!!
-
ben
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 246
- Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
- Bydliště: PN
od igoreva » pát čer 01, 2007 7:10:47
Alebo musíš ušetriť v spotrebe energie ak chceš aby ti systém blinkrov správne fungoval.
Treba nahradiť zadnú žiarovku za LED a tiež do smeroviek dáť namiesto žiaroviek vysokosvietive LED-ky.
Potom aj trojcievkový alternátor v pohode utiahne blinkre.
Do predného lefrektora doporučujem použiť halogénovú žiarovku. Má silnejšie svetlo bielšej farby.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
-
igoreva
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 220
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
- Bydliště: Zvolen, SK
od Doly » pát čer 01, 2007 9:56:12
ben píše:a ake mas zapalko?? 4-cievkove 20w+10 alebo 3-cievkove 20w, lebo ak mas 3-cievkove tak ti tie smerovky nepojdu, no dali by sa zapojit ale pocas blikania by neislo svetlo
bud si zozen to 4-cievkove zapalko alebo si ich urob ako tu planuju (na baterku)
Pánové, každá 210 má 4 cívky. Altík 20W má jednu cívku na zapal. a 3 civky zapojené do serie na světla
http://upload8.postimage.org/615300/photo_hosting.html
Altík 20+10W má jiné cívky (vynutí) 1x zapal. + 2 cívky do serie světlo + 1 civka 6V10W na tlakson a brzdové světlo, nebo na tlakson a blinkry.
http://upload8.postimage.org/615336/photo_hosting.html
Naposledy upravil
Doly dne pát čer 01, 2007 10:04:22, celkově upraveno 1
-
Doly
- Více pokročilejší...
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: pon dub 30, 2007 11:24:10
- Bydliště: Prostějov, přechodně Kroměříž
-
od Ondrassek » pát čer 01, 2007 10:04:00
jj 4 civky mám. Měl bych mít ten nejsilnější alternátor, co na to byl..údajně. Každopádně kam to teda připojit???
-
Ondrassek
- Mistr fóra...
-
- Příspěvky: 188
- Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
- Bydliště: Vyškov
od Doly » pát čer 01, 2007 10:06:05
Ondrassek píše:jj 4 civky mám. Měl bych mít ten nejsilnější alternátor, co na to byl..údajně. Každopádně kam to teda připojit???
Na tu jednu samostatnou cívku. Když se podívás na altík tak tu v levo na hoře.
http://upload8.postimage.org/615336/photo_hosting.html jak je zapojenej tlakson
-
Doly
- Více pokročilejší...
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: pon dub 30, 2007 11:24:10
- Bydliště: Prostějov, přechodně Kroměříž
-
Zpět na Elektrika
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků