
nechtěla po dvou letech nakopnout (mrška jedna) jsou zanesený trysky. tak to musím vyčistit profouknout kanálky vzduchovou pistolí.Tento týden mám v práci noční tak vemu karburátor do práce a pod pořádným tlakem ho profouknu.Do nádrže jsem dal novej benzín z olejem M2T poměr 1:33 nacupal jsem a rošlapávám a nic,Benzín jak se postupem času z karburátoru vypařil a z bytky oleje zalepil průchodnost kanálků.A u té starší co jsem jí přes zimu dal do rychtyku tak tam je
problém v předním kole jedna šavle předního teleskopu je níž a druhá výš a jak tam dám náboj kola tak se táhne víc k jedné straně,a druhej broblém je že při jízdě přední kolo skřípe ale jáák!!!! až to tahá za uši.V lednu jsem pomocí internetu objednal buben z náhonem a je zdřejmě nějakej vadnej.Ten původní bez chyby ale bohužel je na něm zapečenej náhon na tachometru,jo 24 let už něco znamená,ale asi ho tam zpátky vrátim.Přišel jsem z čirou náhodou na docela bezvadnou věc,jak zvýšit rychlost a výkon babetty tak o 20% možná i víc když jsem tuhle stařenku před dvěma léty dostal od mého velice dobrého kamaráda,zkrátka vyklízel garáž a tohle chtěl jednoduše vyhodit do šrotu no já nechápal,tak jsem si jí odtáhl
k sobě a začal jsem na ní makat.Asi po měsíci jsem jí zprovoznil na motoru chyběl šroub nápustného oleje a já jinej na babettu neměl tak jsem tam dal z pionýra ten šroub má uprostřed díru asi 2mm,našrouboval jsem tam šroub a hned jsem to jel project, ta valila sice bez tachometru ale babeťáckej fajn šmekr i bez tachometru pozná rozdíl rychlosti ostatních babet.Tak jsem požádal kamaráda policistu aby mě zmeřil radarem,sice motor hučel jako sviňa až mě to tahalo za srdce aby se mi motor nerostrhl ale radarem mi naměřil 74,9 km/hod,ale jednu dosti velkou nevíhodu to mělo,převodový olej co jsem měl v převodovce mi všechen to dírou ve šroubu zátky doslova vystříkl

