V okolí Prešova neviem, ale môžem ti odporučiť v Spišskej Teplici (2 km za Popradom) firmu VADO SERVICE. Robil som u nich výbrus. Kvalitka. Hlavne sa vyhni nejakým lacným firmám, kde ti urobia výbrus spolu s piestom za 10 eur a podobne. Skúsenosť mám aj s lacnou firmou aj s drahou firmou. Výsledok?
Lacná firma v mojom prípade MotoSaF Likavka Výbrus + piest + príslušenstvo (krúžky, čap....)
Cena okolo 15 eur, čakal som na to vyše týždňa. Piest ako inak ten najlacnejší (asi Ambika), krúžky druhovýroba (moc malá vôľa v zámkoch). Prvé čo bolo, tak sa Babetta asi po 3 km pridrela. Po odstránení "prasiatka" (pridretého miesta) sa aj tak ešte niekoľkokrát pridrela. Nebolo to možné poriadne zabehnúť. Posledné pridretie bolo ešte zhruba po 500 km. Celý valec bol zvnútra hnedý. Zrejme to pri výbruse málo chladili a materiál spálili. Prevádzkou to určite nezhnedlo. To by ten motor musel mať aspoň 300°C

. Jo inak aby to "lepšie mazalo" tak mi zvýšili hladinu v karburátore o viac ako centimeter. A ja sa furt divil, prečo moja sviečka začína naberať tehlovočervenú farbu až pri 5 otáčkach od dorazu a za tepla obtiažnejšie štartuje. A už po 2 000 km bolo počuť z motora kovový klepot (asi piestny čap, ktorý som vytlačil z piesta palcom).
Drahá firma v mojom prípade Vado serviceIba výbrus, nič viac
Cena 15 eur. Výbrus urobili na počkanie za 2 hodinky (a to údajne mali hodne roboty, inak by to trvalo ešte menej). Výbrus kvalitne spravený, valec spálený nebol, ešte mi na zabalenie aj handru dali, aby som si nezašpinil auto od chladiacej emulzie

. Piest som si priniesol svoj (český ALMET) a krúžky prvovýroba. Motor beží ako hodinky. Jedna báseň. Po cca 500 km som dal dolu valec, krásne zabehnutý, hladký, lesklý, žiadne ryhy a hlavne strieborný, nie hnedý.
Skrátka z lacných firiem som sa poučil a budem uprednostňovať iba drahšie firmy. Lacná firma je iba dobrou cestou ku problémom. Čo ušetríš na výbruse, to dáš po 3000 km do ďalšieho výbrusu.