od igoreva » sob čer 09, 2007 18:52:25
Podľa mňa ptreklzovanie môže byť zapríčinene aj nedostatočným výkonom motora.
Ak nie je dobrá kompresia spaľovacieho priestoru a z toho odvodený nižší výkon motora tak žiadne "vylepšovanie" spojok nepomôže. Preklzovanie pri radení z jednotky do dvojky, takzvané dlhé a lenivé radenie je podľa mňa zapríčinene týmto slabým vákonom lebo nie sú k dispozícii dostatočné veľké otáčky na pritlačenie čeľustí 2. stupňa. A tak čeľuste preklzujú a druhý stupeň zaradia (volnobežka vypne) až pri výššej pojazdovej rýchlosti.
Druhou a dosť častou príčinou dlhého preraďovania z 1. stupňa na 2. stupeň je olej medzi regulačným unášačom a mosadznou plôškou čeľuste. Prečo ten olej na radenie takto vplýva neviem pochopiť, ale odskúšal som to experimentálne.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.