Klouže dvojka

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Klouže dvojka

Příspěvekod peterson649 » čtv čer 07, 2007 18:42:45

Zdarec Babeťáci. Klouzal mě stále druhý rychlostní stupeň.Čistil jsem to,odmašťoval,vyměnil jsem gufera a stále klouzala. Tak jsem se naštval a koupil nové čelisti a unašeče (mám lehké čelisti) pořádně vyleštil na soustruhu buben a problém stále trvá. Babeta jen vidí mírné stoupání a už prokluhuje. Jsem z toho tak trochu na nervy. Je tady již mnoho dotazů na ten samý problém, vyzkoušel jsem snad už všechny rady a stále kvoká a stále kvoká. Zkuste ještě něco poradit. [/b]
peterson649
Vítej ve fóru...
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát kvě 18, 2007 20:12:27
Bydliště: Litovel

Příspěvekod Micek » čtv čer 07, 2007 23:27:41

tak kdyz si zkusil vsechno tohle.. tak problem asi nebude v tom druhym stupni...
zkus projet vsechno ostatni.. estli ma motor vykon(jestli nekde netesni)... vejfuk jestli je cistej
jestli je dost voleje v prevodovce...
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Příspěvekod Ondrassek » pát čer 08, 2007 11:14:28

Micek píše:tak kdyz si zkusil vsechno tohle.. tak problem asi nebude v tom druhym stupni...
zkus projet vsechno ostatni.. estli ma motor vykon(jestli nekde netesni)... vejfuk jestli je cistej
jestli je dost voleje v prevodovce...

taky pro jistotu mrkni na levý bune, jak jsou v něm startovací a rozběhové čelisti. Může být problém třeba i tam. Jinak jak již zmínil Micek, nemusí to být v tom bubnu.. Vibrovat atd. Ti to může i třeba, když máš zlomenou pružinku u startovacích čelistí. Rozeber to.. však uvidíš.. kdyžtak kdybys na to přišel, tak pisni, ať víme :wink:
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod igoreva » sob čer 09, 2007 18:52:25

Podľa mňa ptreklzovanie môže byť zapríčinene aj nedostatočným výkonom motora.
Ak nie je dobrá kompresia spaľovacieho priestoru a z toho odvodený nižší výkon motora tak žiadne "vylepšovanie" spojok nepomôže. Preklzovanie pri radení z jednotky do dvojky, takzvané dlhé a lenivé radenie je podľa mňa zapríčinene týmto slabým vákonom lebo nie sú k dispozícii dostatočné veľké otáčky na pritlačenie čeľustí 2. stupňa. A tak čeľuste preklzujú a druhý stupeň zaradia (volnobežka vypne) až pri výššej pojazdovej rýchlosti.
Druhou a dosť častou príčinou dlhého preraďovania z 1. stupňa na 2. stupeň je olej medzi regulačným unášačom a mosadznou plôškou čeľuste. Prečo ten olej na radenie takto vplýva neviem pochopiť, ale odskúšal som to experimentálne.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK


Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron