Motory Babetta sa okolo roku 1995 používali na preteky v rôznych prototypoch motocyklov na majstrovstvách SR a ČR v triede Automatic 50. Najviac, čo som videl točiť, bolo v preteku 14 800 rpm a priemerne 12 000 - 12 500 rpm. Používali sa oleje ako Castrol A 747 alebo ELF LUB HTX 976 v pomere 1:30.
Ale to boli extrémne úpravy so špeciálnymi vložkami, klapkami, ladenými výfukmi atď. Bláznivé časy

Butan: v hornom oku ojnice na piestnom čape boli voľne ložené ihličky, lebo nie sú v plnej rotácii pod záťažou a nedochádza tým pádom k ich prehrievaniu. Ide tam o malý úhlový výkyv ojnice. Pri kľukovom čape sa používa klietka preto, aby znížila dotykové plochy na trenie a viedla ihličky. Myslím, že voľné ihličky na kľukovom čape by nemuseli byť tým správnym riešením.