od Pavel » stř bře 09, 2011 1:07:36
Všechny součástky včetně obou bubnů jsou nové (1500km najeto) kromě listových pružin, které jsou původní.
Tak by mě zajímalo, čím zvýšit přítlačnou silu rozběhových čelistí na buben. Podle mě je špatně, abych brzdou byl schopen udržet zabržděné kolo při max. vytočeném plynu. Zdravý selský rozum říká použít měkčí pružiny rozběhových čelistí, akorát si myslím, že se pak bude točit zadní kolo na volnoběh, což je blbě.
Trošku odbočím.Už mě ta druhovýroba začíná srát. Člověk si v dobré víře koupí něco,aby měl spolehlivější stroj a pak se s tím drbe spoustu hodin, raději nepočítat ty týdny v garáži, protože to nechce jet nebo to prokluzuje a pak tam vrátí původní 27 let starý díl a ono to jde líp nebo aspoň přijatelně. Teď mluvím třeba o hlavě, pístu a válci. Vloni jsem si po GO tady na fórech pořád stěžoval, že mi to nechce pořádně jet po 200,600,1500km, že musím do mírného kopce přišlapávat, teď zabíhám původní válec po výbrusu,píst Almet, Buzuluk kroužky a už teď zasyrova po 150km to táhne skoro 2x lépe, než ten šmejd válec z druhovýroby po 1000km.
Další problém je zase v převodovce, tam mi to zas brzo řadí. Při 15-20kmh na 14/51. Motor se ani nevytočí do optimálních otáček, aby pak na dvojku táhl. Zase druhovýroba. Jenže já se nemůžu vrátit k původním dílům, ty už byly ve značně vymláceném stavu.
Kdybych s tím jezdil jen kolem komína, tak mi to je fuk, ale já s tím jezdívám na 50-200km výlety celkem často a potřebuju mít aspoň nějakou rozumnou cestovní rychlost do kopců.
BTW. Pročítám si tu fóra a fakt by mě zajímalo, jak někdo může na převod 13/51 dosáhnout na rovince 60kmh či víc, to snad není ani možný, mě se to nikdy ani z 12% klesání nerozjelo nad 50kmh dle GPS. Po rovince jsem to rozjel na max 43kmh dle GPS a to jsem v posledních 3 letech zkoušel různé předstihy, válce, písty, go motoru, nastavení karburátoru, dekarbonizovat vše, apod...
Až to zajedu, tak udělám asi video, ať je zřejmé vidět, jak se to chová.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
