Seřízení kaburátoru Jikov: Odmontuješ plovákovou komoru, obrátíš karbec vzhůru ohama a uvidíš 2 plováky. Ty by měli být ve vodorovné ose s maticí emulzní trubice (kousek pod hlavní tryskou-kolečko s větším průměrem).Kdryž je takhle nastavíš (ohneš do správné polohy), tak by ti neměl téct benzín ven.
S těma spojkama: Když v té rychlosti 25km/h přidáš plyn tak motor řve a netáhne? Budeš mít asi olej na spojkách, s tím souvisí, pro jistotu, výměna gufer. V předcházejích přízpěvcích už to tam máš. Odšroubuješ plastovej kryt spojek. Uvidíš 2 bubny. Ten v pravo je buben 2. Odšroubuješ matku a vyndáš ty čelisti. (kdyby nešly, tak tahej a otáčej s něma). Pořádně je vyčistíš, nejlépe acetonem, taky přejeď třecí plochu bubnu. Uprostřed bubna uvidíš gumové gufero. To můžeš kdyžtak vyměnit. Pozor - uvnitř unašeče (trubky s čelistmi) je taky těsnění - gumový O-kroužek. Ten je tam lhodně důležitej.
Doufám že to nepíšu na tebe moc detailně, ale já když jsem měl poprvé opravit babettu, tak jsem to potřeboval asi tak podobně
