motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod poll.e » pon dub 25, 2011 19:41:15

po vyčištění karburátoru babča čapla na první šlápnutí se sytičem,po přidání plynu a vypnutí sytiče se babča začne dusit až chcípne,chtěl bych poradit- já si myslím že by to mohl dělat plovák
poll.e
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 25, 2011 19:08:18

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod Cittron » pon dub 25, 2011 19:56:24

bude to špatně nastavená bohatost směsi,jestli jsem to teda pochopil že na sytič vrčí a po vypnutí ne ??
Cittron
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 90
Registrován: ned led 03, 2010 11:57:19

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod martin110r » pon dub 25, 2011 21:43:52

Otázne je po ako dlhej dobe ten sytič vyradíš. Keď je chladno a vyradíš ho hneď po štarte, tak sa motor ťažko udrží v chode. Samozrejme za predpokladu že máš karburátor dobre nastavený. Ak je total rozladený, tak chytí aj bez sytiča a spotreba o liter vyššia :lol: .
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod Dave842 » úte dub 26, 2011 17:50:42

Přesně jak píše Martin, ten studenej vzduch s tím benzínem co to nasaje prostě nechytne. Pokud ti bez sitiče drží na volnoběh, bez plynu, a po přidání plynu se zadusí, tak je to tenhle problém, řekl bych.
Babettář Dave!
Uživatelský avatar
Dave842
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 249
Registrován: úte pro 14, 2010 19:43:39
Bydliště: Olomouc

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod poll.e » úte dub 26, 2011 19:15:33

poll.e píše:po vyčištění karburátoru babča čapla na první šlápnutí se sytičem,po přidání plynu a vypnutí sytiče se babča začne dusit až chcípne,chtěl bych poradit- já si myslím že by to mohl dělat plovák

tak dnes sem rozebral karbec,vše vyčistil a vyfoukal,upravil hladinu plováku a ejhle......babča jela i bez sytiče-hurááá
jinak po prvním zapnutí kohoutu se vyvalil benzín z karboše ale za chvilku to bylo v pohodě,dnes jsem jí protáhl a nebyl žádný problém,tak uvidím při další jízdě jak bude babča poslouchat :wink:
poll.e
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 25, 2011 19:08:18

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod PeterYAMAHA » čtv kvě 12, 2011 7:38:34

ahojte a aká má byť hladina v plavákovej komore?
B210 a predstih zapalovania
a ešte poprosím skrutku bohatosti ak zatvorím, ochudobním zmes? koľko má byť povolená 1.5 ot? vďaka
Naposledy upravil PeterYAMAHA dne čtv kvě 12, 2011 9:51:35, celkově upraveno 1
babeta 207, 210, 225
YAMAHA XT350
JAWA 50/21
ČZ 250/513
JAWA 175
dirtbike a štvorkolka 250-ky 4T
Uživatelský avatar
PeterYAMAHA
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř kvě 11, 2011 9:53:52
Bydliště: Púchov

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod Starec » čtv kvě 12, 2011 9:39:58

Tak to ma podrž PeterYAMAHA toľko strojov v garáži a ty sa tu pýtaš na veci ktoré by si už dávno mal vedieť, alebo tie mašiny máš ako makety vo vytríne?
Neber to v zlom, samozrejme ti poradíme, ale akosi to nejde do kopy.
Hladinu nastavíš podľa tohto:
hladina.jpg
hladina.jpg (201.13 KiB) Zobrazeno 10149 krát

Predzápal si nastav na 1,2 mm od hornej úvrati.
Ak privreš skrutku tak zmes bude bohatšia.
Bohatosť zmesi je individuálna, začni od 1 otáčky a postupne pridávaj kým motor nebude pracovať jak na voľnobeh, ako aj pri záťaži v ideálnych otáčkach. Veľa záleží v akom stave máš motor.
Naposledy upravil Starec dne čtv kvě 12, 2011 9:55:32, celkově upraveno 1
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod PeterYAMAHA » čtv kvě 12, 2011 9:43:19

pozabúdal som mám už 26r heh predstih možno 1.5mm asi =)
babeta 207, 210, 225
YAMAHA XT350
JAWA 50/21
ČZ 250/513
JAWA 175
dirtbike a štvorkolka 250-ky 4T
Uživatelský avatar
PeterYAMAHA
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř kvě 11, 2011 9:53:52
Bydliště: Púchov

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod PeterYAMAHA » čtv kvě 12, 2011 11:21:11

s tej hladiny som pako :shock: skúsim- cez hadičku fúkam do prívodu paliva na karbeci a keď plaváky zatvorím do polohy, akú ste zobrazil musí sa zavrieť ventil čiže neprefúknem???
predstih jasan 1,2 vďaka
čiže tou skrutkou bohatosti sa nastavuje vzduch nie benzín? privrem vzduch a bohatšia presne ako na 4-taktoch?
pekne tehlová sviečka svedčí o dobre nastavenom predstihu zapalovania a bohatosti zmesy + nesmie mi sama pohybovať otáčkami pri voľnobehu?
sviečku môžem Brisk NR17C? alebo musím??? :D
babeta 207, 210, 225
YAMAHA XT350
JAWA 50/21
ČZ 250/513
JAWA 175
dirtbike a štvorkolka 250-ky 4T
Uživatelský avatar
PeterYAMAHA
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř kvě 11, 2011 9:53:52
Bydliště: Púchov

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod Starec » čtv kvě 12, 2011 12:07:32

Ale-ale PeterYAMAHA prečo hneď pako, jednoducho s tým asi nemáš skúsenosť. Karbes musíš demontovať, zhodíš misku, vyšrubuješ štyri šrúbky a uvoľníš spodnú misku. Karbes si otočíš dole hlavou a uvidíš to čo je zobrazené na obrázku. Podľa toho si to nastav. Ak máš niektorí plavák nižšie, alebo vyššie, prípadne dáko do strany vyhnutý ako vidíš na obrázku, tak ho stačí trocha prihnúť a nastaviť to podľa toho. To je vsjo.
Žiadne fúkanie cez hadičku, ovšem komu, kde a do čoho, snáď by to aj šlo, ak by to nebolo nebezpečné. :lol:

Ja som zas páááááko a nejdú mi do hlavy tie tvoje tri Babetty a nie to ešte ten zostatok.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod PeterYAMAHA » čtv kvě 12, 2011 12:17:07

hotovo mám to tak idem to zložiť a moje ďalšie otázky?
babeta 207, 210, 225
YAMAHA XT350
JAWA 50/21
ČZ 250/513
JAWA 175
dirtbike a štvorkolka 250-ky 4T
Uživatelský avatar
PeterYAMAHA
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř kvě 11, 2011 9:53:52
Bydliště: Púchov

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod Dave842 » čtv kvě 12, 2011 19:08:04

S tí šroubkem bohatisti je to myslím tak jak říkáš, ale určitě to nevím. Měl by ti plynule jít volnoběh, stejně tak i rozjezd. Motor by neměl vynechávat - pracovat pravidelně. Svíčka Brisk NR17C je asi nejlepší volba, svíčka s vlastnostma původní Pal. Samozřejmě nemusíš kupovat odrušenou, stačí neodrušená. Někteří ještě používají různý teploty svíček na různý období (N15C, N18C). Mě se úplně osvědčila zmíněná NR17C. Můžeš ještě koupit svíčky jiných značek.
Babettář Dave!
Uživatelský avatar
Dave842
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 249
Registrován: úte pro 14, 2010 19:43:39
Bydliště: Olomouc

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod PeterYAMAHA » pát kvě 13, 2011 8:19:31

ok vďaka vám
babeta 207, 210, 225
YAMAHA XT350
JAWA 50/21
ČZ 250/513
JAWA 175
dirtbike a štvorkolka 250-ky 4T
Uživatelský avatar
PeterYAMAHA
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř kvě 11, 2011 9:53:52
Bydliště: Púchov

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod vengeroff » pát čer 24, 2011 22:06:01

PeterYAMAHA píše:pekne tehlová sviečka svedčí o dobre nastavenom predstihu zapalovania a bohatosti zmesy + nesmie mi sama pohybovať otáčkami pri voľnobehu?

Mám čisto čiernu sviečku. Plaváky nastavené, bohatost na 1-1,5 otáčky, voľnobeh úplne na minimum, tak aby sa netočilo zadné koleso, ale aby aj nezdochol motor. Len ten predstih nemám nastavený. Môže to byť tým?

EDIT:Ale ja mám úplne inú sviečku. Kúpim predpísanú, všetko nastavím, nechám ju na voľnobehu a potom prezradím farbu.
Uživatelský avatar
vengeroff
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 236
Registrován: stř srp 04, 2010 13:50:59
Bydliště: Prešov

Re: motor po vypnutí sytiče a přidání plynu zečne dusit

Příspěvekod Citr0nik » pát čer 24, 2011 23:13:14

mas to tam napisane .. ja ma tehlovu sviecku pri BRISK 14-19.. treba mat predstih nastaveny ano .. :)
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků