V rokoch, keď sa nahradzoval SPECIAL 91 s NATURAL-om 91 a neskôr 95, boli vykonávané dlhodobé skúšky na vývoji v Babette na ich vplyv na výkon a životnosť motora. Jediné, čo bolo nutné riešiť, bola zmes hriadeľových tesnení (gufier), ktoré na tú dobu ešte neboli prispôsobené úplne pre bezolovnaté palivá.
Výrobcovia gufier rýchlo zareagovali a prechod na bezolovnaté benzíny bol bezproblémový. Hovorím o rokoch okolo 1990 a 1991.
Určitú chvíľu bolo problematické miešanie oleja M2T s benzínmi UNI, kde bol primiešavaná ANABEX, ako náhrada za olovnaté prísady. Ale výrobcovia benzínov na to rýchlo našli riešenie a nestalo sa nikdy, že by Babetta zlyhala z tohoto dôvodu.
Reči o ladení Babetty na nejaký benzín sú len reči. Konštrukčne je motor riešený pre geometrický kompresný pomer 9,2:1. Teda pre benzíny s VOČ od 91 do 98 nemá problém. Jediné, čo by sa mohlo akože doladiť je predstih, kde pre vyššie benzín s vyšším OČ treba dať väčší predstih asi o 1,5 stupňa. To je však pri motore Babetty s jej pracovnými otáčkami len kozmetická úprava s ťažko merateľným efektom. Je to skôr o pocite
