Ivo píše:1/ můžu tam tím zavařením něco narušit ? třeba nějaké obložení spojek ? nebo to mohu klidně vařit, jak to půjde ...
2/ je nějaká logika, že to podfukování pod karburátorem a ty malé detonace + to, že to nešlo do otáček a na druhou rychlost pravděpodobně způsobeno jen tímto urvaným bubnem ? předtím mi ta Babetta jezdila v pohodě ....
Pozri, ak to nebudeš dáko pri zváraní veľmi prehrievať, potom je to v pohode. Na stiahnutie toho bubna nebudeš potrebovať momentálne ten Babetťácky sťahovak, môžeš použiť aj trojramenný, prípadne ak máš prístup k flexke a vieš tím šikovne a jemne narábať, tak nemusíš ani zvárať, jednoducho napíliš obruč a zvarené spoje, obruč zhodíš dole, čeľuste vysunieš do vnútra, rozoberieš a vyberieš. Potom napíliš jemne celí bubon aj tú časť ako je uchytenie na kľukovke a jednoducho to zoberieš dole. Keď si kúpiš noví bubon, namontuješ späť čeľuste (ak nebudú poškodené) tak to máš len za cenu toho bubna. Ak to odnesieš do servisu a dáš si to zobrať dole a namontovať nové, tak za túto prácu zaplatíš tak odhadom do 350-500 Kč, samozrejme + bubon.
To podfukovanie, strieľanie a že neradilo dvojku, mohlo byť od toho bubna, lebo motor cez prevodovku a klin. remeň mal iné otáčky ako kľukový mechanizmus a navzájom sa to vadilo. Mám dojem, že ak to spravíš, všetko sa napraví.
Ak nie tak napíšeš
