Keď pravekí ľudia zažili niečo, čo nevedeli pochopiť vtedajšou úrovňou poznania, tak to pripísali bohom. Keď sa vyskytne anomália u Babetty, tak sa povie, že sa to vyvážalo
To, čo je na obrázku, nikdy nebolo vyvýjané v Babette. Je to "nejaký" mechanizmus na výstupnom hriadeli s veľmi nejasnou funkciou.
Prečo by sa malo vyraďovať do neutrálu, ak sa po pustení plynu a dostatočnom znížení rýchlosti aj tak rozopnú spojky? Iba ak by niekto chcel byť sakramentsky rýchly dolu kopcom, čo je však veľmi riskantné, keď zoberieme do úvahy možnosti bateťáckych bŕzd a to, že motor v tomto prípade nebude brzdiť vozidlo a Babetta môže nabrať veľmi vysokú rýchlosť. Preto sa z dôvodu bezpečnosti nikdy nezaradila voľnobežka na výstupný hriadeľ motora.
Podľa popisu pri zvýšených otáčkach sa zaradí prevod. Ľutujem unášač, hriadeľ a celú prevodovku, lebo ten ráz musí byť beštiálne neplynulý
