Nič netreba zbrusovať, posledná síce ide dnu troška blbo a preto tie ihličky treba sem tam trocha napraviť, stačí ak tam vopcháš hrubšiu ihlu a ihličky vyrovnáš aby neboli šikmo a vložíš poslednú.
Samozrejme ak chceš pracovať zo zohriatým piestom musíš použiť aspoň na jednu ruku rukavice a čep by sa mal dať vtlačiť rukou, prípadne niečím jemno doklepeš. Odporúčam ten druhý zásuvný trocha rukou pridržiavať, aby tam neskočil nový tak odrazu, aspoň kým neprejde cez ihličky.
Vazelínu tam dáš málo a benzín to vyplaví, prípadne ak to budeš mať už celé poskladané, nastriekaš tam trocha benzínu a pohýbeš piestom.
Akú použiješ vazelínu je jedno, ide tam proste aby to ako tak ihličky udržalo po kope kým to poskladáš, môžeš kľudne použiť aj obyčajnú masť, prípadne maslo, tomu je to naprosto fuk. Mazanie potom je samozrejme už zmesou benzínu.
Netreba sa báť, troška šikovný to zmakne bez problémov, samozrejme kto už to robil pre toho sa to ľahko povie, však, ale neboj niet tam čo pokaziť, len treba to robiť s citom a najme dať pozor aby si tam vložil všetké ihličky a aby ti niektorá nevypadla. Práve preto tá vazelína, či masť a maslo, len pre boha nie sekundové lepidlo
