od Matrix » pon čer 13, 2011 14:15:26
Pánové, drobná věc na zamyšlení. Může těsnění pod jehlovým ventilem změnit hladinu benzínu v karburátoru ? Osobně si myslím že musí, protože tím že pod ventil dám těsnění tak se ventil nezašroubuje tolik a tudíž víc vyčnívá do plovákové komory a i při správně seřízených plovácích je pak hladina v plovákové komoře nižší v důsledku nižšího zdvihu plováku kdy uzavře přívod paliva. Otázka tedy zní, má být pod jehlovým ventilem těsnění ? Viděl jsem tenoučké fibrové těsnění, viděl jsem klasický gumový "O" kroužek a viděl sem taky už ventil kde pod ním nebylo nic a taky těsnil, ale jde mě o to ve vztahu ke správné výšce hladiny v karburátoru, což víme má vliv na bohatost směsi.
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50