Karburator z Jawy 555

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Pionier201 » pon čer 13, 2011 17:09:45

Ccem si dat na babettu 207 karburator z jawy 555 vraj to ma vacsi vykon, mam ho kompletny aj s kolienkom ale potrebujem vediet co konkretne upravit a na jaku polohu mam nastavit ihlu na aky zarez.Dakuem
Uživatelský avatar
Pionier201
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: pát úno 04, 2011 18:16:27

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Citr0nik » pon čer 13, 2011 22:25:13

viewtopic.php?f=18&t=974 Fajn-Tom on am dal z tej jawy .. mensiu trisku pravdaze a upravit kolienko a ides :) :) ma tam neco o tom tak pozri :)
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod BABETTA 207 » sob čer 18, 2011 20:29:18

Taky bych si chtěl dát na svojí babettu 207 karburátor z jawy 555, chtěl bych se zeptat pasuje tam bez ůpravy ? Tady na fóru pořád čtu že se musí upravit kolínko. Karburátor z jawy 555 zatím nemám ale v obchodě s náhradními díly jsem porovnával těsnění pod kolínko karburátoru z jawy 555 a babbetty 207 a díry souhlasí a myslím si že by neměl být problém ho tam bez ůpravy napasovat, rozdíl je akorát v tom že u jawy 555 je uprostřed kulatý otvor a kolínko drží šestkama matkama kdežto u babetty 207 je na kolínku obdélníkový otvor a drží pětkama matkama, ale myslím si že tohle by nemělo ničemu vadit a karburátor by na babettu měl jít bez úpravy napasovat. Máte někdo z touto úpravou zkušenosti a nebo foto jak máte napasovaný karburátor z jawy 555 na babettě 207
BABETTA 207
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: stř čer 01, 2011 19:34:42

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Citr0nik » sob čer 18, 2011 23:47:32

jo pojde tam a niekde su vyrabane a upravovane kolienka ale podla origo PASUJE .. ale musis zmenit TRISKu .. (je velka- prechlastava)
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod BABETTA 207 » ned čer 19, 2011 12:44:02

Tak už jsem karburátor z jawy 555 sehnal a namontoval, trochu jsem musel přibrousit přírubu kolínka a šel tam. Hlavní trysku jsem tam nechal co tam byla (65). Po odzkoušení - svíčka správně cihlově zbarvená , max. rychlost pořád stejná jako s origo karburátorem (46 km/h), ale rychleji akceleruje a líp jede do kopce s origo karburátorem do kopce 29 km/h, s karburátorem z jawy 555 jede 35 km/h, a zhoršily se studené starty. Měl bych dotaz na jaký zářez má byt nastavená jehla, když jsem ten karburátor donesl tak tam byla na 3. zářezu, tak jsem to dal na druhý, mám to správně?
BABETTA 207
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: stř čer 01, 2011 19:34:42

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Citr0nik » ned čer 19, 2011 13:39:26

moze byt 2 .. sitic a des ked sa zahreje je ok .. a ked mas peknu sviecku :) gratulujeem :) mech vydrzii dlhooo :) a ta rychlost .. 46? mne osobne ide 65km/h +/-5km
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod BABETTA 207 » ned čer 19, 2011 16:08:28

Tak jsem znovu zkoušel, měnil jsem trysky, vyzkoušel všechny zářezy na jehle a pořád to jede stejně, a je divný že i pořád ať stím dělám co stím dělám pořád je svíčka správně cihlově zbarvená, a když jedu tak na čtvrt až půl plynu tak se motor dusí a na plnej už jede. A ještě bych měl dotaz jak zvýšit rychlost, taky bych byl rád kdyby mi to jelo 65 km/h, ozubený kola mám 12/35
BABETTA 207
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: stř čer 01, 2011 19:34:42

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Citr0nik » ned čer 19, 2011 21:30:52

ouu no tak mal si to rozobrate vydel vsetko ? .. ja som robil GO motora .. a pomer ozubenii mam tiez 12/35 ! :) motor 207 ako ty .. proste komplet GO a vyfuk hikone ale karbec mam uz DELLORTO .. +pojde nova triska ..
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod BABETTA 207 » ned čer 19, 2011 22:10:09

Udělal jsem delší jízdu abych to pořádně odzkoušel a mám pořád stejný problém který jsem měl i s origo karburátorem, v určitý poloze plynu se motor dusí a v nějaký poloze to jede, když třeba jedu na plný plyn a uberu a zas přidám tak se chvíli motor dusí a až po chvíli zabere, a když jedu a držím plyn pořád ve stejné poloze tak motor jako by vynechával pořád zpomaluje a zrychluje, v čem by mohl být problém? karburátorem to asi není protože to dělá stejně i u origo karburátoru a i u karburátoru z jawy 555, výfuk kompletně vyčištěn a zkrácené koleno, hlava a píst dekarbonizován, nová svíčka (Brisk N19C). Já si myslím že je to něčím od elektriky (cívka, tyristor, zapalovací pól) a nebo můžou to dělat gufera?
BABETTA 207
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: stř čer 01, 2011 19:34:42

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Citr0nik » ned čer 19, 2011 22:23:12

gufera pochybujem ked to ide pri uplnom pridani . by to dusilo aj pri plnom .. ale iba v 3/4 .. skusal si inu sviecku ? ja osobne nepreferujem 19-stku sviecku .. pretoze po nejakom urcitom case .. jazdy prestava ist .. ma zlu tepelnu hodnotu teraz mam 15-stku .. a NO problem .. a spojky si pozeral a tak ? ..
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod BABETTA 207 » ned čer 19, 2011 22:49:43

Spojky jsem ještě nikdy neměl rozebraný, jak se na ně dostanu a jak poznám že je něco špatně. A ještě mám problém s tím že mi teče olej pod setrvačníkem (takovej ten buben v levo na mnotoru co se točí), když mi tam teče ten olej můžou být zamaštěný spojky, a jak se projevují zamaštěné spojky?
BABETTA 207
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: stř čer 01, 2011 19:34:42

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Citr0nik » pon čer 20, 2011 13:46:12

no za tym bubnom su presnee .. obrazky najdes v sekcii spojky aj inde :) ak newes .. ja som ich vytiahol pomocou vytahovaka na loziska lebo stahovaj spojky som nemal ale da sa vyrobit doma :) no tam su pruziny na celustiah a tie byvaju roztiahnutee .. ja osobne som ich mal dost .. a tecie z spojky olej ?? alebo z prevodovky ?? lebo ja som si myslel ze tecie zo spojok ale nakoniec kohutik pokvapkaval a kvapkal na zotrvacnik a ten to rozprskaval po motore a na blatniik.. proste vsade .. a ako spoznas ze spojky su mastne ? zaolejovane ?? .. no proste nenastarujes tocis .. a smikaju taktiez rozbehove celuste sa nezahriznu ale smykaju a stojis na mieste .. :) ja pouzivam, cistic brzd na to .. :) :)
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Pionier201 » pon čer 20, 2011 16:39:18

Dakujem ze ste mi poradili a netreba upravit tesnenie?
Uživatelský avatar
Pionier201
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: pát úno 04, 2011 18:16:27

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Citr0nik » pon čer 20, 2011 19:59:55

ake tesnenie ?? coho ? :roll:
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Karburator z Jawy 555

Příspěvekod Pionier201 » úte čer 21, 2011 13:45:14

medzi karburator a valec.
Uživatelský avatar
Pionier201
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 81
Registrován: pát úno 04, 2011 18:16:27

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků