
- asdf.JPG (30.48 KiB) Zobrazeno 9757 krát
Ťažké či ľachke je absolutne jedno, ak sú bez závad radia rovnako. To že sa zdá niekomu, že to radí lepšie alebo horšie je len subjektívny dojem, prípadne aj výkon motora. To že výrobca zaviedol ťažké spojky, nemalo nič z radením, skôr s konštrukciou čeľustí. Mosadzné trecie plochy, ktoré sa často opotrebúvali nahradil pri ťažkých čeľustiach oceľovým valčekom.
Pre pcword: ty čo plačeš v každom príspevku, sám si si na vine. Napísal si, že ti nechce štartovať, rada pre teba bola, že môžu byť na vine radiace čeľuste. Ty si hneď kúpil komplet všetko do ľahkej radiacej spojky, vymenil a aj tak ti neštartovalo. Ďalšia rada bola, že to potom budú robiť štartovacie čeľuste a keďže vyzeralo že obloženie je na ňom dobré tak sa telo čeľustí môže opierať o bubon, tak z nich treba zbrúsiť. Ty si kúpil nové štartovacie čeľuste a problém teraz zo štartovaním nemáš, ale ti neradí dobre. Urobíš na tom 10-20 km a chceš aby to radilo správne. To nebude. Viackrát sa ti radilo, že ich musíš zabehnúť, alebo pilníkom prispôsobiť. Ja osobne som ti odporúčal, že ak ti radilo dobre zo starými ťažkými čeľusťami, aby si si to prehodil, lebo problém nebol v radiacej spojke ale v štartovacej, takže komu niet rady tomu niet pomoci.
Apropo: môžeš mi povedať prečo si tam dal 2x O krúžok, keď tam ide iba jeden. Na to som ťa tiež upozorňoval. Aj to môže byť na príčine, tesný osku, čeľuste sa neroztiahnu hneď a preraduje pozdejšie. Jeden vyber. Ak máš nové, tak aj jeden bude dobre tesniť a olej stade nepôjde, ovšem musíš mať správnu hladinu oleja v prevodovke a dobre odvzdušnenu.
Nič si z toho čo sa ti radilo neurobil, len si všetko menil.
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1837&start=30