Myslim,ze tak jako M2T do benzinu je prezitek, tak PP do prevodovky je na tom stejne. M6A nebo AD udela rozhodne lepsi sluzbu nez PP. Kdyz si uvedomite,cim se maze prevodovka u 4T ( motorovym olejem,vetsinou spolecna napln pro motor i prevody a spojku),tak vam bude jasne proc motorovy olej. Kdyby byl prevodak tak dobrej, byl by tam. Ale na druhou stranu davat do produktu socialismu (do prevodovky)plnou syntetiku je taky kravovina. Jednak je zbytecne draha, a taky prolina,diky ,,presnosti,, vyroby kartru pred 20 a vice lety,ze...Jawa se dokazala ,,vychcat,, na stojan i nova a s prevodakem

PP. Ta zminka o M6 do benzinu je asi ulet,nikdo ho nedoporucoval a asi bylo nedobre pochopeno. Na rozdil od prevodovky do benzinu to nejlepsi co si muzete dovolit, treba ten Repsol,ale ne scooter,ten je urcen vetsinou pro oddelene mazani a ma trochu jine vlastnosti ( ale nepokazite tim nic moc) . Repsol Syntetico je asi optimalni volba, Repsol Competition pro movitejsi a ,,rozmazlovace,, Babett a potom uz snad jen racing oleje

A nakonec, jezdit s benzinem v prevodovce bez oleje je zhovadilost, cizinec promine....
Vsechno co vrci a voni benzinem je fajn...