Extrémní teplota motoru

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Extrémní teplota motoru

Příspěvekod colcino » ned zář 25, 2011 20:04:52

Zdarte. Tak ndeksa jsme se pustil jak jsem psal níže do výměny šroubu na válci a hlavě. Šlo to pěkně, rovnou sem hlavu a píst dekarbonoval a hlavu jsme pěkně vyleštil a dal novu svíčku- Brisk N17YC Super. Dal jsme vše dohromady, mezi hlavu a válec jsme dal Paulín a jel jsme to projet. Zhruba po dvou kilometrech začala strácet kompresi a zase začala prdět. Říkám si- blbče špatně jsi to tam napatlal ten paulín, jdu domů přemažu ten paulín a jedu- znova se vše opakovalo a navíc jsme asi došel čím to bylo- paulín doslova horkem odtekl. Hlava i válec byl úplně horkej a to včetně svíčky. To jsme nechápal- na předstih jsme předtím vůbec nešahal- pouze pročistil karburátor. Pak jsme si popravdě netroufl nikam jet abych nepřidřel. Co s tak extrémě teplým motorem? Mám znova nastavit předstih? Nebo dát jinačí svíčku? Kámoš kterej má úplně stejnou- kupoval jsme dvě jednu pro mě a pro něho tak tomu to nedělá. Ale jak říkám- během krátké doby opravdu vysoká teplota a to je přece venku už chladněji než v létě
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Extrémní teplota motoru

Příspěvekod Fajn-Tom » ned zář 25, 2011 20:21:19

N17YC do babetty nepatří a tmel pod hlavu taky ne. Pokud hlava netěsní, tak to tmel na motory neudrží. Co to znamená extrémě teplý motor? :lol: S výbrusem s normální vůlí jsem měl teplotu na horním žebru hlavy 120°C a v pohodě. Při 135°C se to zadřelo :lol:
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Extrémní teplota motoru

Příspěvekod colcino » ned zář 25, 2011 20:40:41

Heh a ten v mototechně říkal že nevadí, myslel jsme že N 17 je to stejný jenom plus nějakej bonus. No co už. Ale to byl paulín, to mě bylo doporučeno tady a i na fictlkramku. No extrémě teplý motor jsme psal- jestliže odtekl stuhlej paulín tak tam i těch 130 bejt mohlo, sálala z toho teplota na 5 cm, je tam 1 výbrus a novej pístní kroužek, ten druhej je starej. Ale předtím to nedělalo to až dnes. Možná je to tou svíčkou.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Extrémní teplota motoru

Příspěvekod Fajn-Tom » ned zář 25, 2011 23:09:03

ten v mototechně zřejmě neví co znamená písmeno Y u označení svíčky. Je to vysunutý jiskřiště a to do babetty nepatří.

Nevim co všichni s tím paulinem mají. Má tepelnou odolnost do 180°C a malá tubička stojí 40kč. To si radši koupím tmel na motory v kartuši 315 ml za 150kč který odolává 250-300°C. A když chci něco utěsnit pořádně, tak lepidlo na olejový vany a je to na věčnost :lol: Každopádně paulin není odolnej vůči tlaku, takže při kompresy ti vilítne ven.

Důvody přehřívání jsou, chudá směs, špatnej předstih nebo ucpaný výfuk
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Extrémní teplota motoru

Příspěvekod Citr0nik » ned zář 25, 2011 23:10:55

to ze paali nemusi znamenat ze je nad 100- 120stupnov .. meral si teplotu ? .. a podla mna to bude .. v predstihu .. alebo spinave rebra .. bordel alej .. vsetko v kope...
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Extrémní teplota motoru

Příspěvekod Starec » pon zář 26, 2011 10:08:28

Zhoď dole hlavu, odstráň zbytky toho bordeku čo si tam dal (Paulín) prípadne zabrús hlavu proti valcu. Keď to budeš znova skladať, tak to jemne doťahuj na kríž a sem tam poriskom kladiva preklep zo strán hlavu aj valec. Ovšem že máš valec po výbruse a ty tam strkáš jeden nový a jeden starý krúžok, ta to by som nerobil. A ak je ten valec po výbruse, aký piest si tam dával a aký nový krúžok. Aj tu môže byť chyba, lebo niekde môže nadmieru drieť a preto stúpa teplota.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Extrémní teplota motoru

Příspěvekod colcino » pon zář 26, 2011 14:31:30

Já jsme výbrus nedělal, s výbrusem jsme to koupil a jak dlouho výbrus je to netuším, pístní kroužek jeden nový je z toho důvodu že jsme jedne ulomil viz jiné vlákno.. Tak to zkusím ještě pomalu dotahovat teda do kříža, snad to pomůže, co s tou svíčkou? Mám ju vyhodit a dám tam nějakou jinou?
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Extrémní teplota motoru

Příspěvekod martin110r » pon zář 26, 2011 17:20:08

Sviečka jednoznačne iná. Túto hoď do chrbta tomu, čo ti ju predal. Ypsilonka do Babetty nepatrí.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků