Pajavlk píše:tak sem si objednal horní ojniční futro na 207čku ale jaké překvapení když sem zjistil že tam absolutně nepasuje původní futro má vevnitř mazací drážku dírku a kousek je prořízlé.. to nové je o mrtě větší do ojnice se nevleze a ani pístní čep do něj nejde zastrčit vůbec tam nesedí přitom to má bejt na 207čku stalo se to i někomu jinému ?
luccas píše:Pajavlk píše:tak sem si objednal horní ojniční futro na 207čku ale jaké překvapení když sem zjistil že tam absolutně nepasuje původní futro má vevnitř mazací drážku dírku a kousek je prořízlé.. to nové je o mrtě větší do ojnice se nevleze a ani pístní čep do něj nejde zastrčit vůbec tam nesedí přitom to má bejt na 207čku stalo se to i někomu jinému ?
tak si to třeba spletli s B 210. Ale pokud to máš venku tak prostě nrmálně skoč do někde autodílny a oni by to mohli normálka obědnat. Já to tak taky řešil. Levné a jsou
Pajavlk píše:luccas píše:Pajavlk píše:tak sem si objednal horní ojniční futro na 207čku ale jaké překvapení když sem zjistil že tam absolutně nepasuje původní futro má vevnitř mazací drážku dírku a kousek je prořízlé.. to nové je o mrtě větší do ojnice se nevleze a ani pístní čep do něj nejde zastrčit vůbec tam nesedí přitom to má bejt na 207čku stalo se to i někomu jinému ?
tak si to třeba spletli s B 210. Ale pokud to máš venku tak prostě nrmálně skoč do někde autodílny a oni by to mohli normálka obědnat. Já to tak taky řešil. Levné a jsou
210 má jehly ne ?
Duro píše:Neviem, ako cela tato story dopadla, ale pre doplnujucu informaciu tym, co to este nepoznaju:
Ojnicne puzdro - futro /mosadzne pre B 207/ sa dodava s presahom /t.j. vacsimi rozmermi v surovom stave/, cize do oka ojnice sa nalisuje a potom sa vystruznikom zvnutra upravi na pozadovany priemer piestneho capu - zase s predpisanym presahom, aby cap nevytlkol toto puzdro po zahriati motora - ako to uz bolo tu na fore spominane. Preto sa musi pouzivat aj pripravok pre vylisovanie a vlisovanie piestneho capu pri montazi piestu. Cely proces montaze ojnicneho puzdra vyzaduje pripravok na lisovanie, vystruznik - skratka mat na to vybavenu dielnu.
Teda, ak piestny cap ide lahko do puzdra bez pouzitia pripravku, tak sa puzdro coskoro vytlcie a bude nutna jeho vymena. Toto moze byt tiez jedna z pricin, ked to zacne v motore klepat, na co sa poniektori clenovia fora stazuju. Problem je, ze v studenom stave pri rozobrati to neskusenemu monterovi pripada v poriadku /piestny cap ide suvne/, ale nie je ... az po nejakom case takejto prevadzky sa to napokon vyloga tak, ze to bude poznat aj za studena /pokial v dosledku toho nepovoli nieco ine/.
Viem, ze sa uz tato tema preberala aj inde, ale snazil som sa to uviest komplexne, takze to snad nebude na skodu ...
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků