Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...
Moderátoři: IGI, milda, DRN
od TORETO » pon led 16, 2012 2:00:19
Mam problem s karburatorom...kupil som nepojazdnu babetu karburator som vycistil od vodneho kamena..(neviem kde bola ta moto predtym) ..poskladal som karburator ale nechcel davkovat benzin....tak som vymenil komplet nove dizy a ihlovy ventil aj plavak ale teraz pre zmenu sa preplavuje. Ked necham zapnuty benzintak tecie z karburatora ako sialeny ...ked nasartujem motorku tak ma slaby a skakavy tah, nechce ist do otaciek vobec...ked stlacim sytic je to este horsie nechce nastartovat..ked vypnem sytic plynom tak naskoci ale na plyn reaguje strasne zle....nastavovacie skrutky su tak ako maju byt...jedina vada bude v plavaku lebo ho prelieva...ako nastavit plavak? alebo vie mi niekto poradit kde mozem mat skrtu chybu??? za pomoc vopred dakujem
-
TORETO
- Pokročilý diskutér...
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: úte lis 01, 2011 16:34:33
od butan » pon led 16, 2012 8:09:03
Nejpravděpodobnější chyba, je že nový plovák je větší a drhne.
Ale způsobil by to i děravý plovák. Doporučuji repasovat ten starý, nové nech jen trysky a jehlu.
Lubor
-
butan
- Specialista I. třídy...

-
- Příspěvky: 911
- Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
- Bydliště: Praha
od TORETO » pon led 16, 2012 14:52:52
dakujem za info no stary uz nemam asi som spravil chybu ze som ho vyhodil...asi predsa je lepsie stare ceskoslovenske ako nove korejske cichinske ci jaka pi.. to vyraba
-
TORETO
- Pokročilý diskutér...
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: úte lis 01, 2011 16:34:33
od marty207 » pon led 16, 2012 17:09:26
presne tak, nieje nad ceskoslovensku vyrobu

Babetta 207.500, červeno-čierna
Babetta 215.021 (prerobená na 225, nakopávačka), r.v.: 1990, tmavá zelená
-

marty207
- Ostřílený diskutér...

-
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte lis 29, 2011 20:28:07
- Bydliště: Košice, Slovensko
od TORETO » pon led 16, 2012 22:31:04
oooooki, takze chyba bola v plavaku...nezatvaral ventil... oprava mi pomohla ta ze: otocit karburator plavakom hore a vyrchol tych plavakov ma byt zarovno s tou matickou v ktorej je nakrutena dyza...ohynat ho treba na konci pri tom čape ktory sa vsuva do drziaka a nie pri konci plavakov lebo potom ihlovy ventil neprepusti benzin...spravnost nastavenia: prilozit nadobku plavaka tak ako ma byt a fuknut do trubicky kde ide benzin...ak neprepusti treba plavak este na tom drziaku vyhnut viac dole... ak pri fukani do tej trubicky uz ide vzduch tak je to ok...aspon mne to ak pomohlo...
-
TORETO
- Pokročilý diskutér...
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: úte lis 01, 2011 16:34:33
Zpět na Motor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků