od Pavel » pon čer 25, 2012 15:49:43
Když dáš tvrdé pružinky do rozběhové spojky, tak pak ti Babetta bude prokluzovat do prudšího kopce při nižších otáčkách a spálíš si buben a možná i řemen. Tvůj problém není ve spojce, ale v malém výkonu motoru. Říkám tady všem, že nejlepší je nechat Babettu v originálním stavu. Pokud jste už do toho rýpali a kupovali ND z druhovýroby, tak je to už stejně v hajzlu a už to nikdy nepojede jako dříve.
Dám příklad. O víkendu jsem jel s kamarádem, který si letos pořídil od důchodce ještě úplně originální Babettu asi 3000km najeto, která se asi 15 let válela v kotelně. Vyčistil ji od sazí, přidal sítko na benzín, vyměnil gufera a Babetta mu jede v klidu přes 50km/h na originální převod 13/51 (samozřejmě se zkráceným kolenem) a podřazuje na jedničku snad jen v 16% stoupání. Z kopca i 60km/h. Nutno dodat, že borec váží 107kg. Takový krouťák jsem u originál Babetty ještě v životě nezažil. Mě to také dříve jezdilo dobře do té doby, než jsem udělal první GO motoru. Od té doby bylo GO několik a už to nikdy nejelo tak rychle jako dřív. Mimochodem také jsem dřív uvažoval o tvrdších pružinkách do rozběhové spojky, ale tím to není, je to výkonem motoru.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
