Stará babetta 207.500

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » ned črc 22, 2012 23:02:54

Motor jel dobře, nový válec mě dost překvapil, když dokázal stíhat některým upraveným pionýrům. Při zrychlování do mírného stoupání se otáčky zastavili na 10000 ot/min což bylo 90km/h. Bohužel kilometr před cílem přestala pracovat svíčka. Po vymontování nejeví zmánky poškození ani uchcaná nebyla, takže zřejmě zmetek
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Starec » pon črc 23, 2012 7:37:45

Tomu sa povie fakt smola. Na budúce to snáď zmákneš.
PS: mene sa nejedenkrát stalo v servise, že po GO motora pri skúške odišli aj dve nové sviečky po ujetí sotva 100 m.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod PetrT30 » pon črc 23, 2012 7:42:06

zřejmě várka z páteční odpolední směny v čínské výrobně svíček :) :)
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » pon črc 23, 2012 21:44:05

Po 4. kole náskok na první dvourychlostní babettu 39s. „Jedna rychlost je málo, ale stačí“ :lol:

po.jpg
po.jpg (143.11 KiB) Zobrazeno 13363 krát
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod subrmi » pon črc 23, 2012 22:30:32

Taky jsem už koukal na výsledky. Musím uznat že ti to jede vážně dobře, ale jezdec na tý 2rs ji moc neprovětral.
Uživatelský avatar
subrmi
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 89
Registrován: úte říj 19, 2010 15:43:16

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » úte črc 24, 2012 21:35:25

valce1.jpg
valce1.jpg (186.79 KiB) Zobrazeno 13343 krát


hal.jpg
hal.jpg (169.87 KiB) Zobrazeno 13343 krát
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod subrmi » úte črc 24, 2012 22:27:06

Neřikej že jdeš upavovat stinga? :D A co to máš za zapalování?
Uživatelský avatar
subrmi
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 89
Registrován: úte říj 19, 2010 15:43:16

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » úte črc 24, 2012 22:57:04

pro moje účeli zatím stačí válce 207, na tom sting válci jsem dělal lehčí úpravu na sériovku pro svižnější jízdu, jinačí verze tohoto http://www.twostroke.tode.cz/index.php?pc=cestovni

zapalování mam půjčené na zkoušku. Je to od firmy imfsoft
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » stř črc 25, 2012 14:42:50

Změna časování sacího kanálu 162°- 166°
sani 162-166 2K1.PNG
sani 162-166 2K1.PNG (18.65 KiB) Zobrazeno 13325 krát


Změna výfuku
vyfuk hikone-04 2k1.PNG
vyfuk hikone-04 2k1.PNG (16.25 KiB) Zobrazeno 13325 krát


Porovnání 5,3 a 2 kanálovýho válce
5K 3K 2K.PNG
5K 3K 2K.PNG (23.48 KiB) Zobrazeno 13325 krát


Zkoušel jsem porovnávat originál zapalování se zapalováním Imfsoft. S originálním byli dosažené maximální otáčky asi o 300 nižší.
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » stř črc 25, 2012 14:49:23

Větší výkon sebou přinesl další problémy.

celisti.jpg
celisti.jpg (119.02 KiB) Zobrazeno 13325 krát
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » čtv črc 26, 2012 21:37:45

Zlepšení výkonu sériového motoru bez nutnosti úpravy hlavy a tvrdších pružinek. Ještě výbrus a pak se zjistí jestli touto úpravou projdou i další válce

p60-2v.jpg
p60-2v.jpg (165.73 KiB) Zobrazeno 13305 krát

p60-2s.jpg
p60-2s.jpg (147.96 KiB) Zobrazeno 13305 krát
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Starec » pát črc 27, 2012 9:15:50

Citujem: "Větší výkon sebou přinesl další problémy." Tom prosím ťa, veď z niečím takým si predsa musek počítať. Nie som ladič motorov, ani konštruktér, ale by som ti odporúčal použiť rozbehovú spojku z typu 228. Tá sa osvedčila aj pri väčších záťažových skúškach, len neskôr pre úsporu materialov bola použitá už v novších typoch 207 už tá plechová. Nedávno som získal dáke materiali z konštrukčnej a vývojárskej dieľne Pov. strojárný. Jedná sa tam o trecích materialoch, vplyvoch a aká zaťaženie znesú. Sú to dokumenty dlhoročného vývoja čisto z PS. Samozrejme pre lajka sú nepoužiteľné, alebo nezrozumiteľné, ale pre niekoho s takým odhodlaním ako si ty, by snáď poskytli dôležité informácie. Musím to ešte upraviť, hodim to na svoj archýv na google a potom ti dám na to cez SS link.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » pát črc 27, 2012 15:56:31

Já jsem čekal, že spojka větší výkony nezvládne a chtěl jsem to nějak vyřešit dřív než se na tu hranici výkonu dostanu, jenže času na úpravu motoru mam teď velice málo. Tyto prásklé čelisti jsou taiwan, takže to na jejich zničení mělo velký podíl. Mam i čelisti české a ty zatím drží až na jednu u které upadlo obložení. Čelisti z typu 228 budou určitě lepší volba, už jsem na ně kdysi koukal, ale zatím jsem neměl čas abych je koupil a otestoval.

Na ty materiály z testování bych se rád podíval. Budu ti dost vděčný když sem pak hodíš link.
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Starec » pát črc 27, 2012 16:58:34

Hodil som ti to do SS.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Stará babetta 207.500

Příspěvekod Fajn-Tom » sob črc 28, 2012 15:23:08

Děkuji, moc zajímavé informace tam jsou
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron