Kúpil som ju od kamoša za 130 s prilbou. Za ten rok, čo ju mám som na nej urobil niečo okolo 2000km. Mala zhruba 6000km.
Od vtedy som vymenil kvantum vecí. Najnovšie budem meniť obloženie ľahkej spojky, pretože niekedy po odjazdení 10 km odmieta radiť a prešmykuje.
Medzi zaujímavosti radím skrátene koleno a upravené vinutie alternátora. Ponechal som 6V ale dal som hrubšie vinutie s priemerom 0,8mm oproti pôvodným 0,65mm. Hoc by bolo 12V zaujímavejšie, osobne si myslím že aj 6V s dobrým výkonom postačuje. Dnes som si to overil. Klasická asymetrická 6V svieti výborne. Aktuálne niečo klepe od válca. Budem musieť pozrieť ...
Pár krát ma nechala, vždy som ale došiel. Napríklad:
Uvolnila sa matica na radiacom bubne. V tedy mi matica poškodila remeň a spôsobila prasknutie krytu prevodovky.
Uvolnila sa spojka na hnacej reťazi. V tedy mi pomohli plynári. Venovali mi kus drôtu ktorý pôsobil ako dočasná spojka.
Pár krát som musel meniť sviečky ktoré odchádzali celkom rady.
Praskla mi šlapacia teraz, niekde sa drela, až ju vydrelo celkom a pošla. Bola ale dosť vyťahaná. To som štartoval roztláčanim.
Meno Kapča dostala na jednej chate kde sme s partiou popíjali. Bolo potrebné babettu pokrstiť a dostala meno kapča. Dôvod bol jednoduchý. Niekde tiekla a ešte som nevedel kde. Nakoniec som zistil že to bolo tesnenie pod válcom.