No ono je v tom držáku vyfrézovaná drážka na výšku a šířku té vidlice. Takže je to opřené při reakci jak tou spodní plochou tak i horní. A to se protočit nemůže
no,v odkazu jsou to zajimave stroje, ale s tim stojanem - radeji neco na stroj pripevneneho,bo kdyz si tak nekam vyjedes pak zamachrovat (ne ze by nebylo cim hihi) tak se cely dojem ztrati,kdyz budes muset stroj nekde oprit o zed a pod. to by byla skoda. chtelo by to zachovat trochu raz stroje kde takove doplnky a vychytavky jsou ozdobou.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout... Bez boje mne nedostanou...
Jak jste se tu nedavno bavili o tom záchytu reakce zadní brzdy a já koukám na ty fotky, tak si říkám, že i když tam máš zafrézovanou drážku a protočit by se to nemělo, aby se to spíš celé neulomilo. Třmen je od osy docela vysoko a to už je celkem pěkná páka na ten spodek. Na tom zadním kole to asi udrží, to dřív půjde kolo do smyku, ale kdyby to takhle bylo na předku, tak bych se toho fakt bál. Já bych dal ještě vzpěru uchycenou někde na vrchu držáku třmene a spodním šroubem tlumiče. To by pak bylo nezničitelné. To víš ta kotoučovka co tam máš je z trochu jiné dimenze než origo bubínek a momenty reakce budou taky kapečke větši
Mam dotaz, v tom zadním držáku brzdy budeš mít na osu kola drážku? Na fotkách ji nevidím a tak mi nejde do hlavy jak posuneš zadní kolo v napínácích dopředu
Fajn-Tom píše:Mam dotaz, v tom zadním držáku brzdy budeš mít na osu kola drážku? Na fotkách ji nevidím a tak mi nejde do hlavy jak posuneš zadní kolo v napínácích dopředu
No on ten držák je celej posuvnej i s osou. Akorát musím vidlu trošku vybrousit. Vadí tam rádius a nejde to víc dopředu kvůli tomu.
Jako polotovar jsem použil převodník z BMX. Chtěl jsem tu rozetu nechat černou,ale při frézování poslední kapsy mi ten kus vylítnul a samozřejmě se odrbal...Takže jsem jí musel ofrézovat i na čelech . Pak mě ještě čeká vykoumat pastorek na motoru. Origo nemá zuby na řetěz z kola.