207 - jehličkové ložisko místo pouzdra

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

207 - jehličkové ložisko místo pouzdra

Příspěvekod Fajn-Tom » ned kvě 23, 2010 17:19:33

Čau, mam u 207 špatné bronzové pouzdro na pístním čepu a chtěl bych se zeptat jestli to jde nahradit ložiskem co mají 210
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_861.html Pístní čep je stený ale nevim jestli jde ložisko do ojnice, cena pouzdra a ložiska je skoro stejná tak tam radši dám ložisko pokud to pujde. Dík :)
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: 207 - jehličkové ložisko místo pouzdra

Příspěvekod Starec » ned kvě 23, 2010 21:21:19

Žiaľ bohu musím ťa sklamať, ihličky ani ihličkové ložisko do ojnice z 207 nepasuje. Snáď ak by si dal prefrézovať na väčší priemer dieru, lenže kto a kde by ti to urobil, to už neviem. Aj mosadzné púzdra čo predávajú do 207 musíš na konečnú úpravu ešte prefrézovať, inak ti tam čep nevlezie.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: 207 - jehličkové ložisko místo pouzdra

Příspěvekod PetrT30 » ned čer 03, 2012 12:52:41

Tome vyřešil si nějak to pouzdro? Také bych tam raději viděl ložisko nebo aspoň válečky než to pouzdro.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: 207 - jehličkové ložisko místo pouzdra

Příspěvekod Fajn-Tom » ned čer 03, 2012 15:51:04

vyřešil jsem to novou CKR ojnicí
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: 207 - jehličkové ložisko místo pouzdra

Příspěvekod Babetak » ned led 20, 2013 8:27:50

U 50 nebo 70 procent babet 207 je pootočený pouzdro na ojnici. Takze babeta nejede a niceji se pisty.
Pri vystruzovani kluzneho loziska zkusit pred vystruzenim jestli nestruzim lozisko ke strane. Vetsinou se vystruzi ke strane.
Ojnici u 207 s kluznym loziskem neohybejte, protože praskne.

Pozor na nandavani levyho gufera do bloku motoru. Kdyz se narazi moc hluboko, tak se muze ojet z cela guma az na pruzinu od loziska a potom babeta zacne brat prevodovy olej. Namontovat ho spis trochu ven.

Babeta mě stála 200 kč
Zatim sem do ni koupil dily za 1560 kč.
Pneumatiky

Takze investice, ktery se urcite vyplatej.
Mozna bych chtel do budoucna koupit novejsi predni tlumice nebo rovnou jinou babetu s nima.
Spreje 250 3780
Rozběhový čelisti 150 3530
Celisti 40 3380
Sedlo 850 3340
Plaste 900 2490

60 hodin práce - zatim.
Filtr 50 1590 - ten novy maly kulatý filtr se mi ucpal, nejakym povlavem, bylo tam před tím ta 10 let palivo.
Lanko zadní brzdy 40 1550
Technicak 100 1510
Gufero 30 1410
Samolepky 50 1380
Kryt pod nadrz 40 1330
Svetlo kryt 60 1290 Novej kryt predniho svetla nema plechovou clonu jako u originalniho krytu. Plech sem prendal - nahral.
Kolecko 120 1230
Rozeta 250 1110
Retez 200 860
Filtr 50 660
Lozisko krk 20
Hadicka 10
Pruziny 90 - byly vypruzeny
Gufera 60
Sejtko-bylo ucpany 60
Tes kohout 10
2 celisti brzd 120
Pouzdra tlumice 80
Elektrody 20
Babetak
Začátečník...
 
Příspěvky: 6
Registrován: pát zář 14, 2012 20:33:22


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků