No tak som tu opäť s otázkou na vás. Chcem totiž poliť motor lebo idem meniť ložiská a guferá a kúpil som ten tesniaci tmel PAULIN a chcem sa spýtať či mám dať aj papierové tesnenie alebo stačí len tmel a či tak isto aj pod valec či mi stačí ten tmel alebo musí byť aj tesnenie.
ani ja tam nedavam tmel lebo potom ked poliš tak musiš ho oškrabovat a pod bvalec už vôbec nie ja použivam obyčajnu vazelinu ktorou prilepym papierove tesnenie a je to hotovo nič viac nič mrnej babeta nepotrebuje
pod valec jen papirove,namaznute olejem,a mezi kartry rikaji davat to same, jenze se mi vetsinou dostaly s poskozenymi dosedacimi plochami a tak to hermetik jisti
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout... Bez boje mne nedostanou...
Paulín rozhodně ne, teď zhazuju motor jenom kvůli tomuto. Při GO motoru jsem dal paulín všude- byl mě doporučen. No a po 3 měsících chčije převodovka jak sviňa- paulín prostě lázeň PP80 neustál- nevím jestli jsem měl nějakej kus ale ten olej je jak kyselina- co to dělá s kůží na rukách nemluvě. A dal jsem to i na kartery okolo klikovky- nahouby komprese a dusí se občas- takže je to naprosto jasné. Když tmel tak jedině na nějaké jiné místa a když už tmel tak lukopren.
Kombinuji Paulin, který nanesu v tenké vrstvě na papírové těsnění. Tím vyrovnám rýhy na dosedacích plochách když tam jsou. Nedám na tento způsob dopustit. Ještě se mi nestalo, že by něco netěsnilo i po letech. Navíc jde pak krásně seškrábnout nehtem což se u hermetiku nedá říct .... na něj jedině pak kladivo a majzlík
Takže ty dáš na oba kartery paulín a mezi to ještě papír? Mám problém že to teče asi dva měsíce po GO. A budu přetěsňovat motor. Co myslíte? Stačí jenom nové gufera- ložiska snad nové kupovat nemusím nebo jo?
máte pravdu- výbrus, píst, přelisování klikovky, ložiska, gufera, pružiny, závlačky, jehly, člisti- vše až na kartery nové si myslím že GO je, jen jsem prostě poslechl radu a dal místo těsnění tmel a na to jsem dojel no. Gufera taková pálka zas není, jde mě o ložiska, ty snad měnit nemusím.