od Pavel » pon bře 04, 2013 18:01:00
Jen tak pro vaší informaci. Originální píst má vydržet při správném dodržení servisních intervalů a čištění vzduchového filtru z kovového sítka až 30tisíc km (u Babetty 207), je to dokonce napsané i v bibli od Ďurkoviče na straně 100. Já s tím plně souhlasím, většinou děláte GO dřív kvůli tomu, že jste nedělali poctivě údržbu nebo už nemáte origo díly. Víte, ono je to dané i ložiskama, ty dnešní SKF jsou pěkné šmejdy a o neorigo klikách a polských válcích nemluvě.
Znám pár Babettistů a někteří jezdí na origo nultý výbrus už 15tisíc km a nevypadá to, že by bylo třeba provést výbrus. Jinak já mám Babettu, která má už 10tisíc km na nultý výbrus a je pořád živější než jakákoliv Babetta, na které už GO proběhlo. Otázkou tedy je, kde sehnat originální píst, to je asi v dnešní době nejvíce nedostatkový díl, za který si zaplatíte klidně i 500Kč, pokud vám ho někdo bude chtít prodat, ale stále ještě se dá občas při troše štěstí sehnat. Jak již tady bylo zmíněno, originální píst je tlakově litý a jeho kvalitní provedení se vůbec nedá srovnat s čínským blátem, ani s Almetem, který je asi nejlepší alternativa, když chcete to nej pro svoji Babettu a už neseženete origo píst.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
