Dnes jsem zjistil pár nedostatků stroje i mé osoby

Především se nesmí spěchat,o tom jsem se přesvědčil když jsem namontoval sedlo a chtěl zajet na benzínku.Našláp jsem ji před sousedem jak největší kingoš,nasedám a hup...seděl jsem proklatě nízko

(nezapomenout zajistit a utáhnout šroub

).
Tak jsem ji odtlačil zpátky do garáže a jal se hledat šroub od sedla.Mezitím jsem zjistil že mi z nalévacího šroubu(dírkou)valí převodák v nějaké zpěněné konzistenci ven(bylo tam akorát po boční šroubek,asi důsledek nízké teploty a rychlého zahřátí)Olej vyměněn,dolit podle příručky,sedlo dotaženo.
Druhý pokus,dojel jsem na benzínku(100m

)Triumfálně stavím vedle chlápka co bere plnou do superba,tomu jen padá brada a kouká jak si betka pochrchlává na stojánku,beru svůj denní příděl startek a paní pumpařka mě potěší větou že tohle je u nich první babeta letos na benzince.Polichocen platím a odcházím dofoukat gumy.Kompresor je starší ale slouží dobře.Dofoukám kola a jedu domů.Po hlavní jsem se trochu rozjel a následuje prudká pravá přes park k baráku.Těsně před tou zatáčkou zjištuji že není vůbec špatný si před jízdou pořádně seštelovat brzdy

,takže tak prudká zase není a přes hrboly a trávu doskáču před barák a musím uznat že tlumení funguje na výbornou

soused co pozoroval moji spanilou jízdu se opírá o auto a je v křeči.Než ji natlačím do garáže tak ještě slyším nějakou poznámku že jestli trénuju na trial ale mlčím a jsem rád že mé mužství nebo jiná část těla neutrpěla vážnou újmu.Kontroluji stroj,šteluji brzdy.Olej ok,vše v normálu akorát zjištuji netěsnost u kolena výfuku což vyřešilo ještě jedno těsnení.
Takže nakonec vše se v dobré obrátilo a už vím že nedočkavost se nevyplácí.Takže kolegové žádné fest end furijous ale slow end smile
