Tuto 207.500 r.v.1981 jsem zakoupil v říjnu 2012 jako pozůstalost po starém pánovi. Babetta vypadala zachovale, byla naštěstí garážovaná v suchu, ale nikdo na ní nedělal léta servis, takže bylo všechno zasviněné šmírem a ucpané. Naštěstí bylo najeto jen cca 3200km, takže se absence servisních intervalů na Babettě moc nepodepsala. V průběhu zimy jsem postupně čistil sajrajt z jednotlivých dílů a vyměňoval opotřebované díly za lepší použité nebo nové originální díly. Na Babettě je všechno originální do posledního šroubku, motor má nultý výbrus. Lak je původní, nechtěl jsem zprznit veterána novým lakem. Na fotkách ale ještě není zakonzervovaný voskem, to budu dělat v nejbližší době.
Na této Babettě pojedu s největší pravděpodobností na sraz Vápenky 2013.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
No konečně jsi ji sem přišpendlil fakt pěkná Až na těch pár dobovejch oděrek jak nová už se těším jak se sjedem ve vápenkách,kámoš ji má červenou tak budem jak richthofenův cirkus
Pomozte vymítit smrt z našich silnic! Jezděte po chodníku!!! B207-300 Hellbetta B215 Hujda B225 Stella-Střella
včera jsem na ni jel z práce a na rovince jsem se mírně sklonil a využil vzduchovou kapsu za cyklistou, abych dosáhl maximální rychlosti. Chudák nevěděl, co se děje, tak šlapal jak o závod, ale předjíždět se mi ho nechtělo, byl by to souboj na život a na smrt
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
207 je designově rozhodně hezčí než 210. Nemůžu se na ni vynadívat. Blbý je to ale s použitelností. 207 nic nevyjede. Nevím, jak přišli v dokumentaci na 10% stoupání, realita je tak poloviční. Obecně tam, kde se 210 začíná trápit na dvojku, tam už se musí přišlapávat s 207čkou, abych ten kopec vůbec vyjel. Tak si každý zvažte, jestli ve vašem okolí vyjedete všechno na dvojku a tím pádem bude 207 na pohodu.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
V mém okolí kopce nejsou vůbec proto sem si mohl dovolit na svůj stroj použít převod 14/47. Ale na jedničku jsem ještě s žádným kopcem problém neměl. Pak zbývá do rámu 207 dat 210 motor