No ale tím, že gufero podložíš a ještě víc vysuneš, nedosáhneš lepšího utěsnění. Píšeš o zvýšení přítlaku na zadní stranu bubnu. Nemyslíš to doufám tak, že by celé gufero bylo natolik vysunuté aby třelo o zadní stěnu bubnu?

Je několik možností, proč ti tam ten olej prolíná. Může být poškozená plocha otvoru v karteru kam se gufero naklepává. Někdo třeba nešetrně zabral šroubovákem při demontáži gufera a vyrobil rýhu. Další možnostÍ je poškozená plocha na hřídeli bubnu kde dosedá břit gufera. No a poslední možnost je velká radiální, nebo axiální vůle bubnu. Radiální vůli ověřís při sundaném řemenu, spojka druhé rychlosti musí být normálně sestavená. Zkus zahýbat bubnem z leva do prava. Milimetřík vůle být může, ale když je větší, tak se při tahu řemene osa bubnu posouvá příliš dopředu, gufero toto není schopno vykrývat a otevírá se cesta oleji. Tuto vůli může způsobovat buď vyběhané ložisko, nebo vydřená osa bubnu, výstupní hřídel, nebo ozubené kolečko se sešikmenou hranou zubů. Nadměrnou axiální vůli tzn. dovnitř-ven, způsobuje opět opotřebení některého ze dvou koleček na výstupní ose, nebo chybějící podložka mezi segerovkou a kolečkem jedničky na výstupní ose a nebo když se do převodovky vloží nesprávně kolečko šikmou hranou dolů, tedy k pastorku řetězu. Při tom obráceném kolečku převodovka sice normálně funguje, ale ozubený buben má v tom případě velkou radiální vůli, protože osa bubnu není dostatečně vedena a celý buben má taky axiální vůli přes 5mm. Sám jsem kdysi tuto chybu při skládání motoru udělal a půlil záhy motor znovu, protože mi taky valil olej za ozubeným bubnem.