Tak sem zase něco po dlouhé době přihodím aby se jako neřeklo že nic nedělám.
Helča jezdí jedna radost tak ji odměnuji různými dárečky.Přidal jsem jí fešáckou hrazdičku na řídítka kde si hoví držák nápojů už nevim od jaké značky(našel jsem ho v garáži) a dálkové světlo na noční dojíždění z práce(konečně vidím ty díry co do nich padám

).Také jsem uzavřel kapitolu krytu řetězu takže jsem ho pohladil párkrát svářečkou a flexou.Výsledek je z mé strany uspokojující,ovšem očekávám jistou kritiku.Pohrál jsem si se zadními tlumiči jak je vidět/nevidět na fotce

Rozdíl pozná opravdu jen odborník s metrem v ruce.Jsou o 2cm delší,krycí trubka(ta bílá) je nerezová,vnitřní pružiny jsou nerezové o 2cm delší a vnitřní kluzáky jsou prodlouženy o 4cm aby nedocházelo k lámacímu efektu.Tuhost zůstala stejná,dělal jsem je pro případ že bych přibral nebo přibalil bagáž
Pustil jsem se do opravy starého koženého sedla.Na tom náhradovém bez pružení je to peklo

Sehnal jsem nové pružinky(zase nerez

)na pár místech je znát únava materiálu takže ho vyztužím,poladím,natřu a poputuje k čalouníkovi.Moje zadnice se totiž už pomalu mění v kus švédského ingotu
Pohrál jsem si s uchycením výfuku(tlumič mám z 228) protože jsem ho měl na jednom šroubu a jednou jsem ho málem nechal na cestě.
Minulou neděli jsem byl popřát mamce k svátku a i když nebylo ideální počasí(občas sprchlo)tak mi stačilo trochu blbosti a hrdinství na to abych jel na helči 70km.No samozřejmě jsem zmoknul ale mamka měla radost že ji vidí zase ve formě.Takže jsem se osušil a vyrazil zpátky k domovu a za to jsem byl odměněn i trochou sluníčka takže zpátky už to byla paráda.
slow end smile
