Ahoj, už nějakou dobu ladím auto s karburátorem, proto mám širokopásmovou lambdasondu Bosch s budíkem Innovate pro měření bohatosti směsi. U auta to všechno funguje, protože mám závit na výfukových svodech, nouzově je pro nastavení volnoběhu možné použít "hadrovou metodu", kdy se sonda strčí do výfuku a zacpe se hadrem tak, aby dovnitř nešel vzduch zvenku. Tuhle metodu jsem použil i na Babettu, ale... zatímco u auta mají šroubky vzduchu nebo směsi, přimíchávané do vzduchu, okamžitý vliv, respektive o pár vteřin opožděný při použití hadrové metody, na Babettě jsem žádných změn při otáčení šroubkem volnoběžného vzduchu (nebo aspoň tak jsem funkci toho druhého šroubku na karburátoru Jikov pochopil) nedosáhl. Mám to trošku bohatší, mám zkusit snížit hladinu v plovákovce? Nebo menší trysky? Která má vliv na co? Ještě to mám v plánu zkusit za jízdy, ale musím vyřešit uchycení "hadru" a napájení...
http://youtu.be/ZeZ440w67vA