Roman Kinčl píše:No na převod 14/47 - to když se budeš chtít slušně rozjet na křižovatce ve městě tak to musí bejt slušně na hovno. MAximálka není všechno a pro konstrukci Babetty prostě rychlosti přes 50 Kmh nejsou vůbec. Bez úprav brzd, zpevnění rámu apod. nemá cenu takhle riskovat život. A volnoběžka v převodovce je taky limitovaná. Babetta je pro pohodovou jízdu piánko 40-45 Kmh. Kdo chce lítat 100 na Babettě tak by se měl ohlédnout po jiném stroji...
Přesně tak souhlasím,sice moje Babetta 210/123 r.v 1994 se rozjela se mnou v pohodě na křižovatce do kopce bez použití šlapadel a to vážím přes 100kg

.Do včerejška jsem měl převod 14/47 ted mám 12/47.Raději sílu než rychlost.Ten kdo chce po Babette 70km/hod a výš chce to opravdu něco nadupanýho a né motokolo

Zkrátil jsem koleno výfuku,kvůli tahu.A do šroubu jak je nálevka převodovky u Babetty jsem udělal dirku,našrouboval nástavec s hadičkou a filtrem.Předtlak v převodovce taky není dobrej.Když je drobet více převodáku tak někudy přebytek oleje musí ven,rády proto propouští simerinky

zkusím zapalovací svíčku Brisk Super N19C když je vhodná do 207 může býti dobrá i do 210
