Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod colcino » stř srp 21, 2013 14:07:46

u 2 taktu normální benzín ve filtru- dělá to i u kamarádova skůttra- jak to zdechl bez filtru tak emulzkou poslední směs vylítla ven.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Roman Kinčl » čtv srp 22, 2013 8:31:19

No na převod 14/47 - to když se budeš chtít slušně rozjet na křižovatce ve městě tak to musí bejt slušně na hovno. MAximálka není všechno a pro konstrukci Babetty prostě rychlosti přes 50 Kmh nejsou vůbec. Bez úprav brzd, zpevnění rámu apod. nemá cenu takhle riskovat život. A volnoběžka v převodovce je taky limitovaná. Babetta je pro pohodovou jízdu piánko 40-45 Kmh. Kdo chce lítat 100 na Babettě tak by se měl ohlédnout po jiném stroji...
Uživatelský avatar
Roman Kinčl
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 261
Registrován: pon dub 16, 2012 16:41:48
Bydliště: Hradec Králové

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod jaryk77 » čtv srp 22, 2013 11:45:28

Roman Kinčl píše:No na převod 14/47 - to když se budeš chtít slušně rozjet na křižovatce ve městě tak to musí bejt slušně na hovno. MAximálka není všechno a pro konstrukci Babetty prostě rychlosti přes 50 Kmh nejsou vůbec. Bez úprav brzd, zpevnění rámu apod. nemá cenu takhle riskovat život. A volnoběžka v převodovce je taky limitovaná. Babetta je pro pohodovou jízdu piánko 40-45 Kmh. Kdo chce lítat 100 na Babettě tak by se měl ohlédnout po jiném stroji...

Přesně tak souhlasím,sice moje Babetta 210/123 r.v 1994 se rozjela se mnou v pohodě na křižovatce do kopce bez použití šlapadel a to vážím přes 100kg :shock: .Do včerejška jsem měl převod 14/47 ted mám 12/47.Raději sílu než rychlost.Ten kdo chce po Babette 70km/hod a výš chce to opravdu něco nadupanýho a né motokolo :-)
Zkrátil jsem koleno výfuku,kvůli tahu.A do šroubu jak je nálevka převodovky u Babetty jsem udělal dirku,našrouboval nástavec s hadičkou a filtrem.Předtlak v převodovce taky není dobrej.Když je drobet více převodáku tak někudy přebytek oleje musí ven,rády proto propouští simerinky :-) zkusím zapalovací svíčku Brisk Super N19C když je vhodná do 207 může býti dobrá i do 210 :-)
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Pat » čtv srp 22, 2013 11:50:14

N19ku nezkousej, ta uz by byla moc tepla na B210 a moho by dochazet k samozapalum, tu muzes pouzit pak treba na zimu, ale ted kdyz je teplo urcite ne.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod jaryk77 » čtv srp 22, 2013 11:52:40

Díky za rdu Pate,to mne nenapadlo.A moje vele záliba je startovat a štelovat babettu přívo v dřevěné chatě na zahradě kde mám babetty ubytované :-) Protože nemám garáž a bydlím v paneláku.
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod jaryk77 » čtv srp 22, 2013 11:53:36

Jinak v Babce mám N17C a je fakt dobrá.
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Pat » čtv srp 22, 2013 12:39:31

Jo vsak n17c tam ma byt origo, takze tim rozhodne nic nezkazis :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Grunt » sob srp 31, 2013 14:41:41

Tak ještě dodatek: Dnes se mi podařilo vyměnit gufero u převodové spojky, pořádně jsem ji vystříkal čističem brzd a babetta zase řadí. Sice už to není taková pěkná kopačka jako když jsem měl nové unašeče, už je na nich vydřený ten chrom, ale stále řadí velice obstojně (stačí jen sundat plyn a přeřadí to kdy si zamanu). Velice zajímavý poznatek: Moje babetta to dovede vytáhnout na jedničku (když byla rozbitá ta převodová spojka) téměř ke 40km/h, ale už u toho řve jako by jí někdo kroutil krkem. :) A další poznatek je naprosto katastrofální,ale úplně mrtě, kvalita druhovýroby. Mám už koupených několik unašečů, ale je to absolutní hrůza. Unašeče by se dali velice dobře udělat na laseru (má obrovskou přesnost v řádu desetin milimetrů a vypálený povrch vypadá moc dobře), ale bylo by k tomu potřeba kompletní výrobní výkresy (rozměry u několika kusů se tak strašně liší, že to ani nejde pořádně odhadnout) včetně nějakých výrobních tolerancí. Dokonce mě napadlo udělat těch pacek na nich více ať je větší povrch v záběru a furt se jen neotlačují dvě miniaturní plošky.
Uživatelský avatar
Grunt
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned črc 07, 2013 0:16:43
Bydliště: Morava

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Grunt » sob srp 31, 2013 19:25:23

Tak odvolávám. Spojka spálená.
Uživatelský avatar
Grunt
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned črc 07, 2013 0:16:43
Bydliště: Morava

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod ridchey » sob srp 31, 2013 20:43:17

boha, jak je to mozne???
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Grunt » ned zář 01, 2013 13:44:56

Jsem na nedotláčející dvojku klouzal přes 22km. Samozřejmě ne dobrovolně, myslel jsem si že už bude v pohodě a tak sem trošku zajel. Ke konci i při stabilním plynu se motor protáčel a rychlost padala až to spadlo na jedničku a na tu už jsem dojel domů. Třecí plocha černá a olej to nebude, protože to nejde rozpustit benzínem.
1.jpg
1.jpg (85.52 KiB) Zobrazeno 8874 krát

2.jpg
2.jpg (79.43 KiB) Zobrazeno 8874 krát

Už jsem naprosto v koncích a nevím čím to může být. Samotné pakny vypadají vcelku v pohodě a druhovýrobu do toho dávat nechci. Už jsem tu třecí plochu bubnu společně s třecí plochou paken trošku zdrsnil šmirglem, ale vždycky se mi takhle nádherně vyleští. Má být vůbec drsná nebo hladká aby to po ní pěkně klouzalo?
Přílohy
3.jpg
3.jpg (114.82 KiB) Zobrazeno 8874 krát
Uživatelský avatar
Grunt
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned črc 07, 2013 0:16:43
Bydliště: Morava

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod kolos » ned zář 01, 2013 14:00:16

Čelisti ti evidentně drhnou o bok bubnu, takže tam máš něco špatně.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Grunt » ned zář 01, 2013 17:05:47

Mohlo by tohle být ten problém?:
1.jpg
1.jpg (85.86 KiB) Zobrazeno 8865 krát

2.jpg
2.jpg (106.13 KiB) Zobrazeno 8865 krát

Ten spálený unašeč čelistí je originál z ZVL, ten nový, kratší, to je druhovýroba.
Uživatelský avatar
Grunt
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned črc 07, 2013 0:16:43
Bydliště: Morava

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Pat » ned zář 01, 2013 21:03:09

Mohlo by to byt ono, vyzkousej, ale spis by mel blbnout kratsi nez delsi, kdyz ti to dre o vnitrek bubnu...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

Příspěvekod Grunt » ned zář 01, 2013 21:18:52

Však taky ta druhovýroba je ta kratší. A bylo to ono. Dalších 22km bez jediného zaváhaní, když jsem ji vyměnil za tu původní spálenou ze ZVL. Dva měsíce sraní, vyměňování a laborování…ale problém je v tom, že to není jediná součástka. Já už mám celou sbírku nových náhradních dílů, které jsem musel ihned po nasazení vyměnit za ty původní co tam byly (rozjížděcí spojkou počínaje). Dal jsem za to nemalé prachy a funkční není, nepočítám-li vnitřní unašeč (ale i ten už má vytlačený chrom), ani jeden jediný díl. Mám tak sto chutí to zabalit do malého balíčku a prohodit to v místní mototechně oknem.

Jenže co teď? To mám jako jezdit na ten upálený díl dokuď se mi nerozsype? A nebo mám do obchodu naklusat s výrobníma výkresama (kdybych je ještě měl), šuplerou a proměřit všechny hlavní rozměry abych měl jistotu že to nebude nikde dřít a vše bude bezchybně fungovat?
Uživatelský avatar
Grunt
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned črc 07, 2013 0:16:43
Bydliště: Morava

PředchozíDalší

Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků