Filip píše:Koleno nechávám prozatím nezkrácené, mám tu ještě taky jedno zkrácené. S tím zkráceným a převodem 14/51 to je na rovině paráda, podle origo tachometru jsem jel 60km/h(ve skutečnosti o něco míň), ale nemá to krouťak. Máme tady kopce a pak to ztrácí dech.
Jinak dneska jsem proměřil elektriku, všechno ok, akorát tyristor měl mezi L a 1, 1 a L 28 Ohm. To je myslím taky ještě v pořádku. Našel jsem ještě jeden tyristor a ten měl na 1 a L cca 600 Ohm.
Ještě jsem zjistil, že když mám bohatost nastavenou na 1.5 otáčky, tak to vždy při studeném motoru po přidání plynu chcípne.
Tak jakpak jsi na tom? Už jsi odhalil příčinu? nemůže to poškubávání dělat stator,někde jsem četl,že studený je OK,ale když se zahřeje tak začne zlobit ta impulsní cívka.
Nebo to přisává falešný vzduch třeba kolem kolena u karbecu.Já taky jezdím na 1/4 otáčky bohatosti směsi.Měnil jsem gufera u spojky a olej stejnak protýká když je motor teplý,tak nevím kde je chyba