Babetta 207 "Pišta"

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » sob srp 24, 2013 12:35:41

Dal jsem o trošku oleje víc a pohoda. Divné zvuky zmizely a jede líp. Má lepší tah i lepší zvuk.
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod tuningrob » sob srp 24, 2013 13:20:25

Definuj ''trošku''

Takže jaky je tvuj aktuální poměr olej/benzin, to mě zajíma že ti to stichlo
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » ned srp 25, 2013 11:14:28

No má to krásnej zvuk. Motor ztichl Divné zvuky nejsou slyšet. poměr cca 1:25-30
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Naxos » ned srp 25, 2013 11:22:38

Není možné že jsi třeba náhodou předtím nalil míň oleje než jsi chtěl a ten motor to prostě moc nepobral :?: Když teď pišeš že jsi nalil trochu víc oleje kolem 1:30 a je to OK. Kdo ví kde je zakopaný pes. Jaký olej do toho liješ ?
Klidně můžeš mít jen napečený pistní kroužek a teď se třeba čistou náhodou uvolnil.
Jestli máš možnost a zvládneš to, tak je prostě vždycky ideální sundat i válec a okouknout jak je na tom valec a pist včetně kroužků, tady stačí opravdu málo a jak je to připečené může to dělat všelijaké zvuky a motor nejede jak má :wink:
Naxos
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 56
Registrován: pon srp 12, 2013 20:59:01

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » ned srp 25, 2013 22:16:17

Leju M2T. Tehdy po ceste od byvaleho majitele na benzince jiny nemely. Na boku je merka a do 2l kanystru jsem nalil udane mnozstvi. Valec se mi sundavat nechce pri me sikovnosti bych to omylem predelal na strunovou sekacku a na te toho moc nenajedu....
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Pat » pon srp 26, 2013 8:56:16

No tak to se pak neni cemu divit. M2T okamzite zahod a kup jakejkoliv olej pro 2T od jinyho vyrobce (shell, castrol apod) nebo mogul TSF, to jsou oleje minimalne o tridu vys a zmizi ti mnoho problemu. Staci v pomeru 1:40-1:50. Jestli jezdis na M2T, tak okamzite sundat hlavu a valec, vsechno procistit, dat novy krouzky, procistit vyfuk a vyfukovy koleno, vypalit od karbonu a pak muzes zase v klidu jezdit. Nechapu jak v dnesni dobe kvalitnich oleju tam nekdo leje tu starou sracku, vim ze to na to bylo staveny, ale taky se to muselo porad cistit a mazat ve vetsim pomeru, smrdelo to a kourilo.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Naxos » pon srp 26, 2013 10:21:18

SAdamISH: Zase bych to neviděl tak černě, jelikoš tyhle stroje jezdily na M2T dříve bez problémů, jen to víc kouří a je to celkem sajrajt. Jestli toho oleje nemáš moc, tak prostě vyjezdit a pak už koupit nějaký lepší olej, nestojí to moc :wink: Jestli tu demontáž nezvladneš, tak se s někým domluv aby ti to sundal. Věčinou bude malinko zapečený i píst, a drážky pro kroužky. Chce sundat opatrně i kroužky a normálně ocel kartáčem vydrbat karbon i z drážek pro kroužky a samotný píst. Tohle dost pomáhá a navíc se okoukne i stav motoru a válce. Ale určo je tady někde jinde toho psaného hodně co s tím dělat.
Já vždy když jsem pořídil něco o čem jsem nevěděl jak a kde to jezdilo, tak než jsem vyjel na cestu, jsem to co nejvíc rozdělal, pročistil, zkontroloval abych mel jistotu :wink:

Pat: Nejsem sice zastáncem té srajdy M2T, ale jako kluk sem na to jezdil statečně a kromě toho kouře a smradu ty motory normalne jezdily :wink: Navíc on psal, že to koupil jako nouzovku na benzince, takže se není čemu divit. Jinak s tím poměrem bych dodržoval předepsaný poměr a to je 1:33 pro Babetty 207. A 1:50 pro Babettu 210.
Naxos
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 56
Registrován: pon srp 12, 2013 20:59:01

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Pat » pon srp 26, 2013 14:25:43

Jo to sice jezdily, ale otazka je jezdit a jezdit. Jako klukovi ti bylo jedno kolik to jede a kolik to vydrzi, ale aby to jelo. Jelikoz je babetta starsi stroj a vetsina lidi to chce mit spolehlive tak jedine kvalitni olej, aby se nezasiral vyfuk, hlava valce a ty drazky pro krouzky jak rikas.

Jinak na to aby sundal hlavu a valec to nemusi nikomu davat, povolit 4 srouby na hlave a dalsi 4 pro uchyceni karbecu a vyfuku zvladne kazdej. Ocistit snad taky, jedinej pozor si musi dat pri nasazovani valce pres krouzky (lepsi asistence dalsi osoby, jeden prstama zmackne krouzky, druhej pomalu nasazuje valec, samozrejme sikovnej clovek to nasadi behem minuty sam) a pak s citem do krize dotahovat hlavu. Prace na 2 (max4) hodky i s cistenim :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » úte zář 03, 2013 17:40:16

No tak jsem asi dojezdil:(. Dnes jsem jel po poměrně kruté polňačce a najednou se ani nehne. Motor chytne ale jakmile zabrzdím zadní kolo tak chcípne.

Podle mě je to Tyristor nebo symering. Doufam že ne nějaký ke kterému se nedostanu.

Sundal jsem hlavu a je to krásně čistý. Na karburátor jsem se zatím nedostal.
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod tuningrob » úte zář 03, 2013 20:33:39

Jako bys to chcipl přes kvalt jak u auta, ze ti zustava viset dvojka a neskoci jednicka
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod Naxos » stř zář 04, 2013 0:27:10

Musel bys tu zavadu vice rozepsat, jak se to chova a nechova, takhle z toho nikdo nic nedokaze odhadnout cim to je :roll:

tuningrob: 207 je 1 rychlostní :wink:
Naxos
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 56
Registrován: pon srp 12, 2013 20:59:01

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » stř zář 04, 2013 6:19:27

Když je studená, chytne v pohodě.Po ohřátí začne vynechávat. P ujetí dalšího kousku začne chcípat a vůbec nechytne. Pokud nestartuju na stojánku. tak v pohodě. Jakmile sundám ze stojánku chcípne a nejde rozšlapat.. Svíčka je mokrá. o víkendu se dostanu na to, abych vyčistil karbec.
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod ridchey » stř zář 04, 2013 6:45:56

to vypada na klasiku-impulzni pol na statoru je v tahu....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod tuningrob » stř zář 04, 2013 8:39:52

Naxos píše:
tuningrob: 207 je 1 rychlostní :wink:


sem idiot, ja měl za to že je to 210 :oops: Omlouvám se
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Babetta 207 "Pišta"

Příspěvekod SAdamISH » stř zář 04, 2013 13:12:04

Ma to cenu previjet nebo radsi koupit. Pak se chci zeptat zda nevadi kdyz si na alternator navinu o civku vic. Chtel bych neco zkusit...
SAdamISH
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 121
Registrován: ned bře 31, 2013 6:00:18

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků