Špatný tah motoru

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Pat » pát zář 13, 2013 9:26:18

Pokud je jinak v poradku tak 5tis je malo na vybrus, klidne jenom vymen krouzky, ale vybrus je zbytecnej.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Nepér » pát zář 13, 2013 10:27:46

Motor před smrtí jede nejlíp! Teda aspoň u čtyřtaktů to tak je ;)
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod vencaa01 » stř zář 18, 2013 7:26:09

Ahoj se stejným problémem jsem se potýkal i já, po hledání a pídění. Jsem zjistil jednu věc. Nemáš tam svíčku brisk N17C? Firmě brisk se totiž nepovedla jedna série svíček jsou stále v prodeji nikdo je nestáhl prostě až se vyprodají tak budou nové :(. A přestě tohle spůsobují i nové svíčky, sehnal jsem svíčku od jiného výrobce a je po problému.
vencaa01
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát srp 23, 2013 4:01:27

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Julinaa » stř zář 18, 2013 10:11:17

Jakýže to problém spůsobují svíčky Brisk N17C? Nějak jsem to asi nepochopil.Jinak tam opravdu mám Brisk N17C.
Dneska ještě vyzkouším vyndat plovák a jet bez něj,abych mohl porovnat tah a rychlost v přeplaveným karbecu a chudým karbecu.

Ještě mě teda napadlo,jestli jsem si nesnížil maximálku tím,že jsem od karbonu vyčistil hlavu a píst.

Jo a podle tohoto prográmku na výpočet rychlosti podle velikosti rozety a kolečka jsem si vypočítal,že moje Betka má maximální otáčky motoru "jen 5600"
Co vychází vám za otáčky,když dosadíte velikost kolečka a rozety,tak aby odpovídala výsledná rychlost?

http://www.ulozto.cz/xAfPXS7/babettav0-9c-exe
Julinaa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 05, 2013 18:20:27

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod tuningrob » stř zář 18, 2013 10:30:43

Bez plovaku s plnou komorou ale s vypnutym palivem, tak ?
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Julinaa » stř zář 18, 2013 10:33:54

Ne,zkusím to bez plováku a po rozjezdu zapnu kohout skoro naplno,no prostě tak,aby to neteklo proudem ven z karbecu.

Zkuste někdo ten prográmek a vypočtěte si rychlost otáček motoru.Mě mo je připadají docela malé.
Julinaa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 05, 2013 18:20:27

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Pat » stř zář 18, 2013 12:13:28

5600 jsou celkem normalni maximalni otacky babetty, kolik sis myslel ze to da? 8000? Je to motor konstrukci pred 40 lety :)
Jinak bez plovaku ti to nepojede a bude ti vsude tecet benzin, to ani nezkousej
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Julinaa » stř zář 18, 2013 13:04:53

Tak je jasný,že asi nebude točit 8tis.otáček.Jde mi o to,vědět kolik točí jiným babeťákům.Pokud to třeba jinýmu točí 6500 ot/min,tak pak bych pochopil,proč ta moje jede "jenom 44km/hod. dle GPS" a jinýmu to valí přes 50km/hod.
Jinak s tím vyndaným plovákem,to je jenom rychlej pokus,kterým chci zjistit,jestli při vyšší hladině benzínu v karbeci se změní tah nebo i rychlost babetty.Vím,že benzín pak bude přetýkat,ale o tom to právě je.Při jízdě si můžu kohoutem vyzkoušet,jak se to chová při vyšší hladině a jak při nišší,aniž bych furt stále dokola zase ladil nastavenej plovák.
Julinaa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 05, 2013 18:20:27

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod ridchey » stř zář 18, 2013 18:40:49

to je ale cypovina,karbec bez plovaku, jedine co se stane,ze bude benzin tect vsude a prechlasta se to.takze vysledek bez nejake o necem vypovidajici hodnoty....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Nepér » stř zář 18, 2013 21:24:31

To ani nenakopneš, hele... rozpleť nějakej vodič-lanko a zkus jeden drátek do trysky, co to udělá... A co ti to vlastně dělá? To to prostě nejede, nebo to od určitých otáček začne mít "omezovač" a nepustí tě to ani z kopce?
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Julinaa » čtv zář 19, 2013 9:14:35

Jde mi o to,že mám pocit,že by se dalo z Babetty vytáhnout víc,než mi teďka jede.Na plný plyn bych řekl,že by mohla jít ještě víc do otáček,ale ikdyž povolím šroub bohatosti víc,tak změna žádná,možná je znát občasné pocukávání a rozjezdy jsou horší-jde hůř do otáček.
Z kopce jsem schopen to vytáhnout na 60km/h tachometrových,ale rovinka dle tacho 47km/hod a to jsem dal převod 14/51.

Při vytažení drátěnky v sání se tomu nechce vůbec,takže bych řekl,že by to chtělo víc benzínu.

Jo a jinak karbec bez plováku,tak mi je jasný,že napustím karbec-zavřu kohout-nastartuju a pak podle potřeby otevřu kohout tak,aby to nevalilo proudem ven z karbecu,ale na plný plyn se dá aspoň zjistit,když otevřu kohout naplno a začne už pomalu vytékat benzín z karbecu,jestli se nějak změní tah motoru a rychlost.
Třeba mám hladinu benzínu s plovákem o 2mm níž a pak to nejede na plný výkon.

Anebo je vše OK a víc z motoru prostě nedostanu,lede nějaký větší zásah ( změna karbecu,sání,kolena výfuku atd)
Julinaa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 05, 2013 18:20:27

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Pat » čtv zář 19, 2013 9:37:14

Nez takhle blbe experimentovat bez plovaku (nehledne na to ze budto to ochudis moc a pridres pri rychle jizde nebo naopak ti tam benal vytece a prechlasta se to) je lepsi nastavit podle navodu spravne hladinu!
Myslim ze 47 je pekna rychlost, pokud chces vic, tak uprav valec, sniz hlavu, dej hlavne jinej vyfuk a karbec do te doby z originalu vic jak 50 nedostanes! (nekteri se stestim jo)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Nepér » čtv zář 19, 2013 22:08:35

Ono když se to ochudí tak, aby to nemazalo, tak to taky vůbec nejede...
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Julinaa » pon zář 23, 2013 12:47:49

Tak pokus s vyndaným plovákem jsem ještě nedělal,ale v sobotu jsem jel z lesa z kopečka a najednou to dostalo tah,kterej vydržel i nějakou chvíli na rovince,takže jsem zkusmo za jízdy nahmatal trubku od sání a prstem jsem jí do 3/4 přicpal a najednou to táhlo jako zběsilí.Tachometr se zastavil na 55km/hod.
Přijel jsem domů a izolačkou jsem zkusil trubku omotat,tak aby byl volný otvor jen z 1/4.
Není to sice úplně stejný,ale najednou babetta jezdí dle GPS 50km/hod (tacho ukazuje 53-54km/hod) Jo a šroub bohatosti jsem musel otočit od dorazu o 2,5 otáčky a trochu přitáhnout šroub volnoběhu.
Vše je přitom originál,jak sání tak i drátěnka v něm,tak i trysky.Ale je fakt,že babetta už od novoty neukazovala víc jak 44km/hod dle tacho.

No ještě změnit rozetu za 47 zubovou a už by lítala o dalších 5km/hod rychlejc :)
Julinaa
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 05, 2013 18:20:27

Re: Špatný tah motoru

Příspěvekod Nepér » pon zář 23, 2013 15:32:11

Dej větší trysku a to sání můžeš uvolnit...
B210 1985
Uživatelský avatar
Nepér
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 146
Registrován: stř srp 07, 2013 0:33:31
Bydliště: Praha-východ

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků