BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod labusek1 » čtv zář 12, 2013 20:16:12

Zkus se sytičem slapat a jestli je svíčka mokrá tak ji zkus trochu zklepnout pod tlakem nemusí hazet
labusek1
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 28
Registrován: sob črc 30, 2011 21:33:21

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » čtv zář 12, 2013 21:03:24

Ešte ma napadla jedna vec, je možné že je niečo s motorom??? Prípadne ma napadá to tesnenie ako ide kolienko karburátora do motora je celkom KO.... má to súvis???
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod tuningrob » čtv zář 12, 2013 21:07:31

:D je po roce všechny vyměň a maš klid, to same i gufera...pak se chyby lépe řeší
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod kolos » čtv zář 12, 2013 21:29:22

jj kolínko musí perfektně těsnit na válec i na karbec. Taky mě ještě napadá že ses určitě nepodíval, zda není v karburátoru ucpaná dírka, kterou se nasává do sání volnoběžná směs. Jde na to kouknout když vyšroubuješ volnoběžnou trysku, (to je ta menší) koukáš do díry co po ní zbude a baterkou svítíš do do karbce ze strany,kde se šroubuje kolínko. musí se ti tam prosvítit dírka podobné velikosti jako je ve větší trysce. Tak to po 17nácté rozeber a koukni na to :mrgreen:
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod kociar » pát zář 13, 2013 7:44:56

Ahoj, ja som bol na tom podobne pred rokom. Dostal som sa k babette, ktora bola uplne nova len 160km najazdene ale stala od 1989 v garazi. Vymenil som ventil, vycistil karburator a naskocila mi tak, ze som sa spustil z kopca. Pedalmi mi to nikdy nejde po rozoberani a vypusteni karbecu. Skus sa spustit z kopca...
Uživatelský avatar
kociar
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon zář 10, 2012 11:34:41

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » sob zář 14, 2013 11:43:17

Dík , za všetky rady takže aktualizácia , nahodil som druhý karbec z 207 nič sa nedialo,,, samozrejme rozrobiť ,vnútro vyzeralo celkom fajn nahodil som trisky zo starého karbecu (vyzerali priechodnejšie ako tie pôvodné) zložil, namontoval , ako som spomínal nádrž mám upchatú takže benzín šiel priamo do hadičky POZOR!!! Hadičku som naplnil doplna a na konci utesnil šróbom čo ma predtým nenapadlo , absolútne nemám ponatia či to má volaký vpliv na motor. Sytič zapnutý a ide sa. Spočiatku to len chrchlalo ale vždy lepšie jak pedálovať jak na stacionári. Ako ďalšie ma napadlo dotiahnúť obe štelovacie skrutky nadoraz a otáčku naspäť . Babeta konečne chytila a išla. Volnobeh vystrelený vysoko , treba ho zoštelovať , hold nechcel som srať susedov keďže mám dielňu na balkóne :lol: Otázka aký pal. ventil mám kúpiť do babety 210 z týchto dvoch??
1. http://www.babetta-simson-nd.sk/eshop/p ... t-1022.php
2. http://www.babetta-simson-nd.sk/eshop/p ... t-1023.php

Ďak.
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod kolos » sob zář 14, 2013 14:28:54

Ten první vypadá jako jikovácká klasika a ten druhý bude nějaký číňan, podle ceny.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod Pat » sob zář 14, 2013 16:00:56

byt tebou koupim ten drazsi, vypada jako origo

jinak pokud lijes benzin do karbecu pres hadicku tak to nesmis zacpat nahore, protoze pak ten benzin netece do karbecu
jinak to posledni nastaveni karbecu uz by melo byt pomerne OK, na zahratym motoru pak doladis bohatost smesi a to tak ze nejdriv utahnes a povolujes po 1/4 otackach a nechas v pozici kdy ma babetta nejvetsi otacky, pak snizis volnobezny otacky tak aby se netocilo zadni kolo, ale zaroven nechcipala babetta :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » sob zář 14, 2013 18:48:00

pravdu máš , nakoniec som si ho aj objednal,, vratane kohútika aj tesnenia na kolienko karburátora a do karburátora, hadičku , pal. filter a nejaké blbosti :) Nádrž som pozeral je vnej neskutočne vela bordelu takže zajtra beriem do práce na preplach. Už len spojazdniť svetlá , nafúkať kolesá, doskladať , kúpiť plachtu lebo zachvýlu najebe snehu a tento rok som ani nejazdil :D :D práci česť
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod tuningrob » sob zář 14, 2013 20:52:39

tu činu mam asi ja, už bez toho červeneho štelungu....vše bez problemu
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » ned zář 15, 2013 11:14:59

ahoj, neodsudzujem či to vyrobili ťamani alebo CZ/SK , len ten druhý mi príde o trochu viac podobný tomu originálu. Určite oba splňajú svoju funkciu jak majú. :wink:
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod tuningrob » ned zář 15, 2013 11:59:33

V pořádku :) Na nic nenarážím, jen sem chtěl říct že minimálně v 1 případě funguje(teda vlastně tak napul, protože jej musím ovladat šroubovákem :lol: )
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod MARKLAR » ned zář 15, 2013 12:36:43

keď už je reč o tých kuhútoch mám 2 a ani jeden nieje prechodný,,, myslíš že mi pôjdu prefuknúť kompresorom ??? dá sa natom niečo pokaziť ?? mal som ich úplne rozobraté , vyčistené ale nepomohlo, hubou ich neprefúknem :D
MARKLAR
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 19
Registrován: stř zář 11, 2013 1:29:52

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod Pat » ned zář 15, 2013 13:11:49

zkus to protahnout nejakym dratem :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: BABETA 210 po rokoch spet na ceste

Příspěvekod kolos » ned zář 15, 2013 14:31:32

No, někdy je i drát bezmocný a je třeba ty dírky projet vrtákem. Zvláště dlouhodobě odstavené stroje, kde zůstal v nádrži benzín, maji kohout zalepený jako by térem. Trubičku polohy normál,je třeba kleštěmi vykroutit a vytáhnout. Vnitřek trubičky se čistí špatně, neb nebývá běžně k dostání tak dlouhý a tenký vrták. Ale drátem z výpletu jízního kola a s pomocí acetonu, to po chvilce hraní zprůchodnit jde.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků