SAdamISH: Né že bych si chtěl příhřívat polívečku jak se říká, ale ostatní mají pravdu v tom že ti tady lidi různě v dobrém radí kde co a jak, a ty stejně uděláš všechno opačně a pak se divíš že se to potentuje atp.
Hlavu máme každý svoji,jen je otázkou jak jí kdo používá. Když něčemu nerozumím, tak se nechám poučit, ale ty jsi asi hold chlap před důchodem tak se na to díváš asi jinak a nechceš uznat že na to sám nepříjdeš
Jinak dost věcí co se tady ptáš a co tady řešíš se tady psalo XXX, stačí použít hledání a najdeš odpověď určitě sám, a když se ti to potom nepodaří, tak sem teprve napiš svůj problém. Ono totiž časem se každý unaví, a věř tomu že ti přestane radit čím dál tím míň lidí

Je třeba si uvědomit že je to forum a ne chat, takže psát dokola základní veci, které si můžeš přečíst v jiném vláknu je hold jen zasírání fora.
Jinak je fajn, že ses koněčně pustil do dekarbonizace atp. A příprava na nový lak je taky fajn, jen to dotáhnout dokonce a až potom vymýšlet nějaké blinkry a lepší světla. Pokud máš základ motorky v dezolátním stavu, jako je ta tvoje, je zbytečné a spíše usměvné že řešíš doplňky a vylepšení, než podstatné problémy Babety. Toť můj názor.
Co se týká možnosti prasklého rámu, zkus třeba ( použít tu svojí Hlavu) ten motor stačí chytnout a hýbat s ním a sledovat kde se to hýbe

Případně prasklina nebo viditelné opadání laku je jasný podpis praskliny. je to jen logické myšlení problému, určitě to místo kde se to hýbe najdeš a pak budeš o krok dál. A takhle by se dalo pokračovat v tvojich dalších dotazech....