Babett bylo vyrobených přes 2 miliony, takže pořád máte ještě z čeho rozebírat v příštích letech. Babetta je odsouzena k zániku stejně jako každý stroj staršího data výroby. Dnes frčí skútry a s tím nikdo nic nenadělá. Činu nebo Japonce koupíte do 20tisíc a nemusíte na to 10-20tis km šáhnout kromě výměny oleje v servisu. Pak to prodáte a koupíte si nový/ojetý skútr nebo něco silnějšího. Když spočítáte, kolik nacpete do Babetty, aby ujela 20tisíc, tak to u každého převyšuje cenu skútru. U mě možná už i cenu auta

V budoucnu bude jen hrstka nadšenců, kteří si budou Babetty z nostalgie udržovat a případné chybějící díly si vyrobí. Na Babettě už dnes dojíždí jen stará generace a mladí to mají jako první motorku na zhuntování. Mezi tím je jen hrstka lidí, kteří se rádi občas projedou, jako jsme my. Důkazem toho je i fakt, že se na žádnou akci nedorazí víc než 40 Babett. Kdyby to byla legenda, tak přijede 1000 i více strojů z okolí.