
Ritchey pokud by jsi věděl kde koupit tak si jich určitě pár(cca moc

kolos píše:Si tu volnoběžku vyzkoušej, jak moc velký odpor klade pri prokluzu, tedy vždy, když má být zařazená dvojka. Zasuň buben do motoru, do bubnu unašeč s čelistmi. Řemen nenasazuj, ani okroužek nemusíš dávat. Prostě jen buben a čelisti, aby byly ve správné poloze. Teď když potočíš bubnem ve směru otáčení motoru, tak by se měly čelisti pootočit zhruba o polovinu toho co pootočíš bubnem. Tohle je jednička a volnoběžka v tu chvíli neprokluzuje a mělo by jí točit bubnem úplně lehce. Když ale při pootáčení bubnem přidržíš čelisti tak, aby se otáčely stejnou rychlostí jako buben, musí při tom volnoběžka prokluzovat. Tady je důležité, aby při tom otáčení bubnem a čelistmi stejnou rychlostí, nebyl cítit nadměrně zvýšený odpor. Nepatrně hůř to půjde, ale aby to byl problém, muselo by to jít fakt těžko.
marhalu píše:Také se tady psalo o vypadnuté ségrovce na hnacím hřídeli - tu by nepodceňoval. Ono když výstupní hřídel má vůli, tak si najde pro něj nejvhodnější pozici, ale ta je naprosto nehodná pro řazení. Také jsem se na vlastní kůži přesvědčil. Zkontroluj si jak moc se hýbe ..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník