Kolecko otoceny neni, je dobre. Vsechno (v prevodovce) vypada tak jak by melo. Je to divny. Zkus si to poskladat tedka bez toho karteru, tzn nahod tam kolecka, volnobezku, nasun tam buben i s celistma a muzes vyzkouset jestli to do sebe pekne zapadne. Ted na to uvidis a muzes zkoumat kde je problem.
Kazdopadne loziska na klice urcite vymenit! Klikovej prostor a kliku vycistit, takovejhle bordel sem teda nevidel, je videt ze to asi jezdilo na M2T. Ja kdyz sem pulil motor, tak sem jen hadrou vytrel vnitrek a bylo to jak novy.
Klikovku z toho karteru dostanes lehce, karter poloz na nejaky spalky, aby byla klikovka ve vzduchu, nahrej karter a klikovku vyklepej GUMOVYM kladivem (nebo klasickym pres drevo). Pokud ti zustane lozisko na klice, budes muset nahrat trochu jen to lozisko a sroubovakama vypacit, pripadne si vyrobit nejakej stahovak (mrkni se na google jak vypada stahovak na loziska, da se udelat doma). Lozisko z druhyho karteru vyklepnes pres vhodnou kulatinu, kartery opet na drevo aby se neznicili.
Minimalne udelas kvalitni udrzbu, kdyz uz je to rozpuleny

A loziska skoro nic nestoji.
Jinak pist vypada pekne, takze jen vycistit. Na karbon na pistu pomaha hodne jemny smirek nebo ja sem pouzil jakejsi odstranovac spiny ve spreji, s kterym to slezlo skoro samo

Hlavu taky poradne vycistit.
Tedka jeste koukam, ze vystupni hridel je mozna trochu povysunuta. Tou spodni segrovkou by mela lezet primo na tom lozisku. Coz by odpovidalo te tve mezere cca 3mm co jsi rikal. Zkus jen doklepnout tu hridel az na lozisko.