tohle jsem řešil nedávno ,jezdim jezdim chvalím to chvalim jak to pěkně jede a jednoho dne nastartuju a vyjedu cca 1-2 metry a chciplo to ,po chvilce zjisteni ze to nedava jiskru pri vymene svíček ani tuk ani slabou vlastne žádnou,chvilku jsem špekuloval nad cívkou ,vzal jsem z pincka taky nic nehazela,fajka a vse vymeneny a nic,tak sem si rek aniz bych měřil voltmetrem,že asi hlavní cívka zapalovaci koupil jsem novou napájel naslapnul a nic

pak projel všechny kontakty a kostru podle informaci co kolik má dávat sem byl v tolerancích i mimo ,nastavoval jsem i podezdřelé dráty novými ale zas nic ,vypojil jsem tyristor a na stole měřil a nikde nic sem nenaměřil tak sem jel koupit tyristor za 360kč zapojil a tra dááá babetta oživla jiskra jako blázen a babetka od tý doby najela už přez 200km bez problémů. takže i když si měnil tyristor tak bych ho proměřil vypojený od káblíků a pokud ti to nehodí žádný čísla tak je po něm zcela určitě. ja konkretně používám 4 vyvodový a malou civku zapalovací.
