Problém s motorom.

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Problém s motorom.

Příspěvekod Suit » ned dub 13, 2008 20:40:12

Ahojte, mám jeden dosť veľký problém s motorom. Keď babču naštartujem, voľnobeh je v pohode ale ako náhle pridám plyn, kolíšu otáčky a motor nejde do výkonu a dusí ho. Karburátor som vyčistil, sanie je v poriadku, zanesené nieje, výfuk som tiež už vyčistil, sviečku som menil pár krát a stále nič. Vymenil som aj tesnenia v karburátore a na saní. Už neviem čo s tým ďalej robiť, tak vás prosím o radu. Vďaka. Suit. :( :cry:
Suit
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv črc 05, 2007 21:36:44

Příspěvekod LADAIII » ned dub 13, 2008 23:10:14

Zameril bych se na kvalitu benz. smesi (jestli to neni nejaka stoleta mrdka), dale zkusil zkontrolovat predstih a hlavne zkusil nastavit bohatost paliva. Pokud to ale predtim jezdilo dobre, tak prvne bych zkusil ten benal vylejt a dat novy, pokud to tam pres zimu stalo. Popripade posbirat dalsi rozumy zde: http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/
LADAIII
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 385
Registrován: sob led 06, 2007 23:47:40
Bydliště: Brno

Příspěvekod Starec » pon dub 14, 2008 21:20:38

Keď si čistil výfuk prečistil si aj koleno a pozrel si sa aj od spodu či nie je zanesený výfukoví kanál?
No a vo výfuku je v strede taká prepážka, tam sú dve dierky, aj tie treba prečistiť.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod Suit » pon dub 14, 2008 22:29:17

to je vsetko vycistene... skontrolovany predzapal...benzin je novy.
Suit
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv črc 05, 2007 21:36:44

Příspěvekod Starec » úte dub 15, 2008 6:49:47

Ešte by som odporúčal skontrolovať tesnenie kľuk. skrine. Kúp si dopredu gufero 17x28x7 a zhoď dole rotor. Ak budeš mať rotor z vnútornej strany taký čierný, zamastený tak vymeň gufero. No a ak sa ti to zlepší tak potom môžeš vymeniť aj z druhej strany. Ide tam gufero 22x32x7 a tak isto aj 15x24x7 v bubni kde máš štar. čeľuste. Odporúčal by som ti aj premerať všetko čo súvisí zo zapaľovaním. Link: http://www.babettron1.sk/forum/viewtopic.php?t=102
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod milda » čtv kvě 29, 2008 23:30:37

Tak se mi dnes pokazila Babetta. Za jízdy se z ničeho nic z motoru začalo ozývat nepříjemné pískání a trochu ztratil výkon. Protože to bylo kousíček před cílem a navíc z mírného kopce, tak jsem odpojil motor a dojel samospádem. Trochu jsem doufal že jak vychladne bude o.k. Ale není, když jsem po třech hodinách startoval tak se pískání ozvalo okamžitě po startu. Bohužel jsem neměl vůbec čas a tak jsem pomalu (25 km/h) jel domů. Babetta celou dobu pískala, ale motor reagoval na plyn normálně (jel jsem ale tak na čtvrt plynu) a i řazení fungovalo normálně. Jen volnoběh se dusil, jak by motor něco mechanicky brzdilo. Vzhledem k tomu že to pískalo i když jsem stál při volnoběhu, tak jediné co mně napadá jsou ložiska na klice (bohužel). Ale budu rád když mi třeba někdo poradí, jestli už něco takového zažil. Ten zvuk se měnil s otáčkama, občas byl přerušovaný, ale většinou to pískalo v kuse. Škoda že se na to nemůžu podívat hned, ale do konce týdne mám beznadějně nabitý program, takže zatím nemůžu nic víc napsat.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod Jenda » ned čer 01, 2008 20:46:16

První blbá zpráva:
Okamžitě servis, tam to dotlačit. Zřejmě ložisko na klice, nebo ojniční ložisko. Spíše ale to na klice. Pokud s tím dále pojedeš, může se načatý ložisko seknout a poničit karter a kliku. Také pozor na to, že se to může kousnout najednou a pokud by si jel rychleji, jdeš z motorky dolů.
Druhá blbá zpráva:
Nebude to levný.

Malinko naděje:
Rád bych, aby to bylo něco jiného, méně průserovýho /osobně jsem to absolvoval 3x, z toho jednou 23 km od domova/, ale asi tě nepotěším. Spíše je to ta patálie s ložiskama a klikou. Jasný příznaky /pískání, ztráta výkonu/ svědčí pro tu horší variantu.
Varování! Pozor na zlepšení, nenechat se upokojit, pokud to na chvíli přestane! U této závady se může stát, že se to občas přechodně zlepší. Já osobně jsem s načatým ložiskem najel ještě asi 250 km. O to byl konec horší. U Královickýho mostu najednou rána a stál jsem na pěti metrech. Domů mi zbývalo 23 kilometrů. Pěšky.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod milda » pát čer 06, 2008 22:21:02

Díky za odpověď. Zatím jsem se dostal jen k tomu že jsem to zkontroloval a je to téměř jistě ložisko na klice. Když jsem do něj stříkačkou dopravil trochu oleje, chod motoru se ztišil, ale vím že to není dobré. Chystám se na takovou malou generálku až mi dorazí materiál. Jen si na to najít čas, to je největší potíž. Až budu hotov tak napíšu jak to dopadlo.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků