Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » stř dub 30, 2014 7:04:48

Přesně tak - 1200 bych ji měl sehnat, už jsem mluvil s prodejcem v servisu, prý jsem tam tak často, že mi ji za tu cenu nechá. A těch pár stovek řešit nebudu, nepůjdu 2x na pivo a je to.
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » stř kvě 07, 2014 7:22:36

Asi se zblázním. U zelené jsem rozpůlil motor, udělal jsem všechny ložiska, nová gufera, novou kliku s ojnicí, když už jsem to dělal, dal jsem za 250,- novou dvojkovou hřídel, složil vše dohromady, udělal pastorek a magneto, a když jsem se pustil do spojek, zjistil jsem že MI NĚKDO KRADE DÍLY KUA. Přestože mám vždy vše rozdělené do krabic a na jednom místě, ztratila se mi těsnící kovová podložka do bubnu dvojky a nikde není, a já teď stojím kvůli mrňavému kroužku :x
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod kolos » stř kvě 07, 2014 14:40:48

To bydě beztak tyn kroužkožrout zelený :wink:
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » čtv kvě 08, 2014 8:30:58

Tak už zase jezdím, motor přede jak kotě, jde z lehka, ale.... dvojka strašně klouže, jednička se mi vytáčí až k 30ti, nevím zda to je těmi ložisky a klikou, že to má menší odpor a rychle to jde do otáček, ale dvojka se nechce chytit, i na rovince to dlouho klouže. Vše je nové. Odmaštěné. Smola se sype do druhého (řadícího) bubnu? Nebo je problém v prvním bubnu? Do toho ale nic nenasypu. Druhý detail, co mi zbývá vyřešit je zadní kolo, lítá nahoru a dolů o nějaké 4mm, rozeta taky, a vůči brzdovému bubnu je vidět, že v jednom místě se škvíra mezi bubnem a rozetou zmenší, jinak je velká. I to v jednom místě přibržďuje. přijde mi, že je buben pokřivený a rozeta blbě usazená. Ale jak k tomu může dojít netuším. A taky mi to začalo chcípat, nejde mi ladit volnoběh, ale to blblo už předtím, jen to nechcípalo. Takže pořád halda práce.
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Pat » čtv kvě 08, 2014 8:59:06

Jestli je vsechno novy, tak je to normalni, musis pockat tak 100-200km nez si ty spojky sednou...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod ridchey » čtv kvě 08, 2014 9:08:16

s tim kolem.... tak to vypada,ze mas v naboji prasknute ulozeni loziska,pripadne vysypane lozisko.
na to se podivej hned, jinak hrozi El Tlamo Grande
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » čtv kvě 08, 2014 12:32:45

Včera mi došlo jeté kolo z aukra, dnes si ho vyzvednu, zkontroluji vnitřek a přehodím, a pak zkusím něco vymyslet s tímhle. Spojky už předtím ujely asi 150km, ale neběží po celé ploše, sedají si pomalu, teď jak má ale motor větší sílu, je ta dvojka ještě horší než předtím. Chtěl bych asi zkusit tu smolu.
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod kolos » čtv kvě 08, 2014 19:41:45

No po použití rozpuštěné kalafuny jsou z počátku přeřazení na dvojku tvrdé, jak bys tam ten kvalt kopnul nohou. I zpět na jedna to řadí mnohem později, než se čelisti odlepí. Časem se to ale zjemní a přiblíží normálně řadící spojce.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod pankac1985 » čtv kvě 08, 2014 21:54:08

mam ten samej problem s novymi-repas spojkami mi to kope dvoju jak enduro ale kdyz jedu ekonomy level tak uberu a cajk
už aby si sedly
210,121 najeto 12tis, loukote-slovenske, viz album

http://pankac1985.rajce.idnes.cz/Babetta_210_lux_Adrianka
pankac1985
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 143
Registrován: stř kvě 22, 2013 14:03:37
Bydliště: Příbram-dobříš

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » pát kvě 09, 2014 20:30:51

Tak pánové, ta zelená svi.ě mě bude stát nervy. Na spojky nedošlo. Po udělání celého motoru, kdy kromě volnoběžky a ozubených kol je naprosto všechno nové a motor perfektně vypucovaný, se mi po ujetí asi 12km zakousl motor, z 38mi km/h jsem šlajfoval, naštěstí na rovince, že jsem to ustál. Během půl hodiny jsem doma měl odstrojeno, dalších půl hodiny půlil motor (nemám stahovák). Závada? Úplně novému ložisku se v karteru na klikovce po 12ti km rozsypala klec a zakousla ložisko. Nikdo koho jsem se ptal to nechápe. Trvalo mi hodinu dostat zničené ložisko z hřídele. Setkal se s tím někdo? Protože mi nejde do hlavy, jak se může nové ložisko takhle rozsypat, leda by od výroby nebylo OK.

Kolo a spojky budu řešit potom. 18tého vyjíždíme na tu Moravu, ještě že mám 215ku.
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod ridchey » sob kvě 10, 2014 6:59:36

a co bylo zač , to lozisko ? a dal jsi tam 6203/C3 ,určitě C3? jestli bylo jen cislo bez dalsiho oznaceni,pak by to mohlo byt jasne.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Pavel » sob kvě 10, 2014 8:55:50

Jaká značka? SKF made in China?
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » sob kvě 10, 2014 17:58:48

Takhle, kupoval jsem ložiska jako obvykle v servisu, který se mimo jiné zaměřuje na Babetty, ale nebyl tam maník, který mne běžně obsluhuje a vlastně dělá servis Babett. Určitě jsem žádal - a on si to i hledal v katalogu - ložiska 6203 C3, ale teď jste mě nalomili, že se podívám na to druhé, co je v pohodě. Značku nevím, nejsem ještě doma. V pondělí koupím náhradní a zas to složím. Už to mám v ruce, od plně složené Babetty po odstrojení motoru a jeho demontáž - 32 minut, stav před půlením. Musím si sehnat stahovák, jestli to půjde takhle dál a budu půlit každý týden :D
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » sob kvě 10, 2014 19:20:24

Tak ložiska jsou co mají být a je tam i ZVL, snad už to příští vydrží
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

Re: Droopiho 210 - z vraku zase stroj

Příspěvekod Droopi » stř kvě 14, 2014 6:08:43

Tak složeno, a odjeto 100km. Motor se zdá ok co se týká usazení kliky a ložisek, ale strhnul jsem zase závit na jednom šteftu do motoru, a taky mi to někde fouká asi pod hlavou, takže znovu rozebrat a najít a odstranit závadu. Do neděle jsem chtěl udělat ještě 215ku, ale asi na ní jen přehodím tenhle motor, mám ji už totiž jinak udělanou včetně košíku a brašen a kaslíku za sedačkou, motor jsou jen 3 šrouby a 4 dráty. Na zelené mi přibržďuje zadní kolo, vypadá to na pokřivený buben, takže o důvod víc jít do červené. Už někdo půlil motor 215? Odstrojím ho, a hřídel od pastorku vyklepu směrem ke spojkám, pak vyndám poslední 3 šrouby u spojek a rozpůlím? Jinak se totiž pod ten zavařený buben nedostanu.
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron