zdravím pánové tak mám chvilku B210 a mám takovou chuťovku problém a možná třeba ne, nastartuju na poprvé spojky startovací(2ks jako nové) i rozběhové(3ks ,2-3mm žádná sláva již ale dobrý) jsou ok a odmaštěnné. řadící jsou lehké též odmaštěnné mají obložení černé asi 4mm snad i více prostě pro začatečníka a pokročilého z B207 se mi zdají skoro jako nové,(babetu 210 mám teprve 14dní) se vším co tu píši, po ujetých cca 10-15km v týhle zimě

no zkrátka pozoruji následovné na jedničku se rozjedu cíleně vystřelím z místa jede pěkně na jedničku pak v nějakých 25km/h už motor rabouzní a přeřadí na stupeň 2 ovšem to se trvá asi 5 vteřin než dá dvojka vůbec o sobě znát a line se pak dalších 5 vteřin jako smrad než se rozjede jak by měla a pak už jede i do nějakých 50km/h,je nějaká možnost rychlejšího zařazení stupně 2? podotýkám že jak to chce dvojku už tak pustím plyn a pak zas kroutím plyn na stupen 2. , stejně tak jsem si všimnul následujícího když fouká silný vítr a zbržduje mě tak mě zbrzdí na hranici těch 25km/h a zařadí se 1 rychlost a tu uz neprekonam na dvojku leda by vítr foukal jinam než na mě,když fouká do zád tak to řadí ale jak říkám jako smrad když se táhne a pak se rozjede pěkně,když jedu v bezvětří na dvojku a najíždím na běžný kopec tak se spomaluje a spomaluje a zas v hranici 25km/h přeskočí na 1. rychlost a dvojku už tam nedostanu leda by byla rovinka chvíli a pak jak přijde zase kopeček tak jedu za 1. stupně zase, věděli byste mi poradit děkuji protože není možné se na jedničku do né moc velkého kopce který je pozvolný plížit jako šnek cca půl hodiny (1-2 km) pokud to něčemu pomůže vážím (95kg i s kabátem

) jinak co bych ještě zmínil tak řadící čelisti mají v ozub. bubnu mezery od obložení k bubnu cca 1,5-2mm fuk to když jsou sevřené (pomocí rukou) v klídku a čelisti jdou volně snad jen jedna je v pantíku jakoby rozevřená a líce do stran ,přemýšlel jsem že ji přihnu později. celé jsem to odmastil a vyměnil aj gufero na bubnu. ,jinak buben se mi vykla do boku je to špatně nebo je to normal stav? četl jsem že hřídelka je na jednom ložisku tak bych se vůlí nedivil.jinak sem si vědom toho že kdyby kopec byl velký krpál tak se nedivím že to jede na jedničku ale klasický stoupání a jetí na jedničku mi přijde poněkud divné. díky za vaše rady k tomuto problému
jinak sem měl možnost jezdit chvíli na b210 novější ale ta měla svařenné rychlosti čili neřadila a měla jedničku i dvojku svařenou dohromady neskutečný rozdíl v jízdě do kopců a za větru,jelo to daleko líp,boužel nemohu srovnat s babetou co řadí klasicky. Jen by mě zajímalo jak v případě svařených rychlostí co jako se tam svařuje aby to bylo na pevno co je to za úpravu a jak lze provézt a co to případně obnáší do budoucna. taky díky za tip.
